S T R I K K E P A U S E ! ? ?

 

Det mest stilte spørsmålet det siste året må være: “Har du sluttet å strikke!??” – Til det kan eg si høyt og tydelig NEI! Eg har da strikkepauser hele tiden eg, ja flere ganger pr dag faktisk 🙂 En maske og 15 her og der blir da litt
i det lange løpet,
ikkje det? Ja jo, eg vet veldig godt hva eg har bedrevet det siste året, det er i grunnen alt mulig, og det er helt fantastisk gøy! Mye undertrykket sprø kreativitet der gitt! Jaggu ikkje godt å si hva som hadde skjedd om eg ikkje hadde okkupert dette ledige soverommet! Off, orker ikkje tenke på det en gang MoHaaaa Sånn på si har eg jo også bedrevet litt diverse veldedighet med god hjelp fra deg, og mange andre! Det kommer eg også til å fortsette med når anledningen byr på seg, eller oppstår. Mulig du husker alt oppstyret da Eg ga bort 13 Kg Garn?? Ler litt ennå når eg tenker det! Oj Oj! Men det endte godt da, og mange ble kjempeglade!

Så nei, eg har absolutt ikkje sluttet å strikke…! Kommer nok aldri til å gjøre det, men for å si det sånn; Om eg skulle slutte å strikke kommer eg garantert til å gi bort/selge de ca 40-50 kg med garn eg har her i hyllene (Da trengs nok hyllene tilmer hobbystash!) – Dvs det kommer til å høres om eg slutter å strikke *flirer* Venter forresten på et par strikkepakker fra Rito som eg har lovet å strikke og de så skikkelig gøy ut! Kommer sikkert rett over helga så da skal du få se hva eg skal strikke. Tror vel muligens eg slutter å puste før eg slutter å strikke *ler*

 

 

 

 

I dag har eg mer eller mindre sittet å plundret med noe mini mini greier, helt og holdent av egen fri vilje! Eg har virkelig koset meg, men? Det er påkrevd med strikkepauser (Eller Heklepauser) inni mellom, dvs at eg plukker opp nærmeste strikketøy (eller; Hekletøy) og strikket sånn ca en halvtime mens eg samtidig innhenter handlingen
i serien eg ser på 🙂 Tja, sånn har dagen gått! Ryggen er vond så etter at eg hadde brettet et stativ med klær gikk eg heller i dusjen uten å fortsette på ryddingen eg var i gang med. Den beste stolen eg har å sitte i er
Beistet på Hobbyrommet 🙂 Når eg har sittet for lenge piper klokka mi og ber meg om å reise meg å strekke på meg – Så daaa gjør eg det da! Sannheten er at eg har ganske mye eg vil perle og på andre måter lage til Tananger Dagene. Den dagen blir jo litt som å kaste ut masse agn for å finne ut hva folk liker, eller hva unger liker.…Tanken er jo også å male noen dongerijakker til barn…Ikkje sant! Vil også ha min ferdig malt til den dagen!

Du kan trygt si eg trenger noen strikkepauser inni mellom for å sortere planen som popper opp i hodet, hele tiden!

 

 

 

 

Nå etterpå skal eg ha meg en strikkepause før eg setter i gang med dagens siste perleøkt, da satser eg på
å komme i havn med dette (sprø??) prosjektet! Gleder meg til monteringen for eg er spent på om det blir fint med de akvariumssteinene eg kjøpte 🙂 Blir det ferdig lover eg bilder i morgen! Før eg legger meg i kwell skal også Badeand Nr 6 monteres!! Planen er å ha 10 stk!!
WOOP WOOP! De er kjempesøte!

Ali har styrt kjøkkenet i dag og eg har nettopp spist en deilig lammelårmiddag. Han måtte også ta en kjapp krisehandel på Rema da me glemte en rømme i går, i sammen slengen plukket han med seg noen Krone Is pakker….17 kr pr stk….mannen nappet med seg 10 esker…Det betydde omrokkering av fryseskapet…eg mener; 50 Krone Is tar litt plass, men hekkan så godt det er.

Anyway; NOP eg har ikkje sluttet å strikke (Skal som sagt gi beskjed om det skjer) En strikkepause kan bety mange ting, mine strikkepauser betyr altså at eg strikker, en pause fra andre hobbyting *ler*

Men du?

 

 

 

KOS DEG MED HVA ENN
DU HOLDE PÅ MED

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg