Hva tenker du?

 

Halv 8 var eg i postkassen! La meg tidlig i går og da er det opp og hopp tidlig også. Eg så i app`n at pakken ble levert rett rundt midnatt da eg la meg, men “skummelt” å gå ned alle trappene midt på natta i mørket..!
Dvs eg kunne kose meg nå i morgentimene med å åpne et 10-talls små poser!! Du kan si eg har passet
på å sysselsette meg for en stund…

 

 

 

Litt Glam & Glitter?

 

 

 

Fargerikt?

 

 

 

Berre lekkert?

 

 

 

Statement?

 

 

 

Altså!?? Dette innbyr jo til kos og kreativitet, det er jo bare mandag så dette kan bli en fargerik og kjekk uke!

Men ok, i går kom eg meg tidlig i seng, det hører til sjeldenheten! Eg har en limit på å legge meg senest 02:30 fordi eg syns det er for sent å stå opp senere enn 09:00 – Dvs smertegrensen er på 6,5 t søvn…For noen litt lite, men for meg er det helt perfekt. Sover eg lengre er det bare ett +. I natt sov eg neste 7 t og fikk ca perfekt score på alt 🙂 Problemet mitt er at eg elsker å sitte å surre til langt på natt samtidig som eg er veldig glad i de tidlige morningene, dette vil jo si at eg verken er A-/ eller B-person…Eg er litt sånn stikk i mot begge deler
og har alltid vært det. Prøver nå å snu det litt slik at eg P R Ø V E R å legge meg tidligere…Er ikke enkelt for når klokka nærmere seg 23 begynner den kreative hjernehalvdelen å spinne fortere og fortere….!

Me må ut å kjøre i dag…Eg hadde nylig bilen min på Eu-Kontroll og skal skifte bremseskivene…Bestilte alt me trengte – Til MIN Kia – Eg var ute å hente dette før helga og Ali satte i gang fra morningen av på lørdag….
Det er virkelig litt jobb å demontere alt for å kunne gjøre dette, når han endelig skal sette på de nye skivene ser han jo at det er FEIL! Me hadde fått bremseskiver til en Hyundai!! Det funker ikke! Finner frem kvitteringene for å dobbelsjekke at ikke eg hadde gjort en feil, ganske riktig, der står det så visst KIA! Ali ringer ut, så nå må me ut i dag, levere inn de som er feil, men får ikke de riktige før til helgen igjen.…+ at Ali måtte jo montere tilbake alt det gamle sånn at me har en bil å kjøre med….FOR ET UNØDVENDIG STYR! Har god tid for godkjenning, bilen skal være klarert senest 30/9. Takk og pris for at eg var tidlig
ute med EU-kontrollen, tenker eg.

Utover det har eg en tanke om å gå rundt Store Stokkavann i dag…Fordi i morgen og onsdag er det meldt store mengder regn…Hadde i grunnen planer om å bli med DNT på en rask Hverdagstur i morgen ettermiddag…Hmm…Så for sikkerhetsskyld vil eg gå en tur i dag og neste faste tur blir på torsdag…Tanken er å gå med vektvest, akkurat som i går! Nå skal eg ta alle de nye dubbedittene i nærmere øyensyn og begynne å planlegge litt….Usikker på om dette skal bli med på messa, eller om eg bare skal legge de her på bloggen – Noen tanker om det?

 

 

 

 

LAG DEG SELV EN DEILIG MANDAG

 

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Masse lekkert å mekke noe med, men alt for få i “mine” farger til at jeg kunne laget noe til meg selv. Ønsker deg en fin uke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg