Hvor mange Kcal pr dag tro?

Designet av Hunter Hammersen

 

Du vet at man spiser like mye med øynene som med munnen, ikkje sant? Vel, blir det for mange donuts så er det bare å passe på å ha flere av de uspiselige innimellom enn den ekte varen 🙂 Det nemligen mulig å bli mett av synet hvis du bare har mange nok!

 

 

Designet av Hunter Hammersen

 

Tenk så kjekt for de små som har eget kjøkken på rommet sitt da!? Ja et heeelt fat med lekre Donuts! Ååå det må vel være en drøm å servere i “lissom” kiosken på fine sommerdager, at de ikkje kan spises er ikkje så nøye 🙂 Ofte er illusjonen av noe ekte det beste som finnes ♥

Litt sånn praktisk? Tja, samtidig som du får brukt opp litt av alt restegarnet kan du også endelig få tømt den bakeskuffa på kjøkkenet for kakepynt etter julebaksten….i fjor! Ser du?
Mange fluer rett i sammen smekken her gitt 🙂

 

GLAZED
Bildene over
Str fra 5 til 15 cm i dia

 

 

Bare sånn helt tilfeldig må eg legge til noe som ikkje har noe med innlegget å gjøre: Er du glad i Disney? Eg er veldig svak for det, ta turen innom Her hos Chiara Cremon å se alle de skjønne figurene du kan hekle….*sukk*

 

 

* * * *

 

 

NÅ kommer straffen vettu! Arg! Ikkje sant! De siste nettene har eg hatt underskudd av den gode søvnen, rømningssenga på morgenkvisten står jo nå på høykant i stua….*ler* Eg pleide jo å evakuere inn på det som nå er Hobbyrommet når eg ble vekket på natta, men nå? Vel…nå står eg jo bare opp, så i dag er eg nødt for å ha en kwil! Det er lenge siden eg har gjort, ødelegger jo hele dagen! Så tanken min i dag er at kanskje Ali kan handle for oss i dag og eg kan svinse ut en tur å handle for mor mi i morgen.

En lang og god kwil + en skikkelig dusj hadde gjort susen! Etter på kan eg bare sitte å surre inne på Hobbyrommet, nå trengs det tid for å rydde, alle småting må finne sin plass uten at eg bare samler
alt i en boks eller noe…Sortering altså!

Har ennå en del garn igjen som eg selger rimelig billig, du finner det Her Inne 🙂 Har også en del kurver, men det blir jo evn mer for de som bor i nærheten. Det er også en pose med alpakka igjen, den ligger Her Inne.

 

 

LAG DEG EN FIN DAG
OG NYT DEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg