Hvordan har din dag vært?

 

Selv om det værmessig har vært en fullstendig sløv dag og beste plassen hadde vært langt under dyna, har eg da vitterlig fått gjort litt! Å ja da, eg har sittet å perlet på T.Rex samtidig som vaskemaskinen har fått kjørt seg, veldig greit å vaske klær når du egentlig ikkje gidder gjøre noe – Da er det kun å henge opp og det ser ut som eg har gjort mye 🙂 Ble noen maskiner så eg har jo gjort en kjempejobb! haha

 

 

 

 

Fikk det for meg at det var på tide å ribbe de 2 store Elefantørene eg har, de var smekkfulle av avleggere og selve planten både slapp blader og så sliten ut! Hadde eg og vært med så mange “unger“! Klippet alle sammen opp av jorda, la bilde over ut på ei lokal FB gruppe – Etter en time ble de hentet og ikkje lenger mitt problem *ler*.
Er jo for galt å kaste så flotte avleggere og ble glad for at noen ville ha de.

Mens eg likevel sto på kjøkkenet å renset på planter tok en ut en boks med frossen Ertersuppe m/fenalår fra fryseren, la den i gryta og jaggu meg ble det ikkje også middag etter en times tid! Velfungerende husmor dette her ser du…Sukk a meg for en sløv dag! I tillegg subber eg rundt i en alt for stor kosedress bare fordi eg
bommet på størrelsen….gjør det jaggu meg ikkje noe bedre…

 

 

 

 

Nå er det uansett kwell og eg kan bare sitte her å perle, målet er å få den ferdig tonight! En T.Rex er stor og krever hele 10 brett, skremmer meg ikkje noe særlig lenger, har kontrollen på strykinga heldigvis 🙂

I morgen skal eg ut en tur og da skal eg være smart: Tar på meg turbukse og turstøvler for da kan eg gå meg en tur før eg skal hjem igjen. DA vet eg at dagen blir noe mer spretten enn dagen i dag…
Sukk….sååå sløøøv! *Drittvær*

I morgen skal eg også trekke ut 2 heldige som får hver sin flotte gave, du kan fortsatt bli med.
Sjekk det ut HER INNE å se om det er noe for deg

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Hei🤗
      Min dag måtte starte til tross for regn, øsepøse regn, i hele dag. Opp og spratt i dusjen før turen gikk til Namsos for beintetthetsmåling 👍 Fikk unna noen ærend. Måtte blant annet invistere i strøsand🙄 Hålkeføre delux her. Så hjem og spise litt før turen gikk til fysioterapeuten. Skikkelig deilig da, varmebehandling og massasje.🤩 Litt vondt, men mest deilig 😅 Så hjem og vaska litt klær 👍 Meget fornøyd med dagens aktiviteter 👏👏 Her er det fremdeles regn, og +8 gr, så no er rumpa godt plassert i go’stolen med strikketøy og fjernkontrollen innen rekkevidde 😅
      Ha en fin kveld og kos deg med tur i mårra 🤩

    2. Sitter fast her, vil fremdeles ikke ut, men måtte ut en bitteliten tur med jentene. De sklir nedover og blir frustrerte de også. Nå er jeg sugen på smeltet ost, så det blir kveldsmiddagen her, et eller annet rørt inn i masse smeltet ost 🤪

    3. Synes du har vært effektiv. Klesvask, middag, ordnet planter og i tillegg kost deg på hobbyrommet.
      Sitter med følelsen av å ikke gjort noe. Bakt opp brød for neste måned siden det var nesten tomt i fryseren. Bare et nødvendig onde.
      Klikket hjem og skrev ut oppskrift på vantene, men er for sliten til å rusle ned å grave frem garnet, men hadde vært kjekt å få det på pinnene. Er jo sport i morgen kveld og da må det være et strikketøy tilgjengelig. Ikke ofte jeg har manko på prosjekter. Bruker å være flink så det ikke går tomt, men slik er det nå. Kun en enkel raggsokk.
      Klem fra Liv

    4. Jeg ble inspirert av middagen din, så vi har hatt pølser i brun saus med kålrotstappe (rest fra jul). Strikker på islender og vært en kjapp tur ute i regnet og vært på trening.
      Dagene går bare altfor fort 🤗

    5. Fiiin innedag her igår *S* Er igang med English Paper Piecing, et mønster som kalles Bestemors blomsterhage. Ikke strikking akkurat, men har ‘strikkepause’ akkurat nå *S* Veldig avslappende prosjekt, så lenge man husker på at man kan ta pause etter en søm på ca 2,5 cm *S*

      Jeg trives godt med prosjekter som kan deles opp i ‘småbiter’ enten det nå er strikking, en pinne, en rapport . . eller sying, en søm om gangen *S*

      Klarer jeg å ‘holde farten’ et ‘toppen’ ferdig innen et par uker *S* Så er det bare resten igjen *S*

      Dagen idag ser ut til å bli lik gårsdagen på mange måter, men jeg må ut en tur om ikke så altfor lenge *S*

      Middagsplan for idag: Poteter, Gulrot og Karbonader med brun saus *S*

Siste innlegg