Hvorfor ikkje??

Designet av Megan Lapp

 

Har du skuffa full av øyevipper fra eBay? Vel, da er det bare å sette fart på heklenåla! Kom på de øyevippene ser du, fordi; da det ble nye regler for å toll/avgifter på shopping fra utlandet hamstret Amira nettopp det på eBay –
Det er noen år siden nå, men det kom store pakker hjem hit kun med øyevipper…Tutta hadde den ene kommodeskuffa stapp full! Hekkan eg kunne ha heklet mange Ponysaurer!! Eg burde ha visste om denne da

 

 

 

Designet av Megan Lapp

 

Det er faktisk noen som alltid ha øya på stilk, det er ikkje tull en gang *ler* Kunne tenkte meg en eller 2 av disse her, kunne bare stått på hylla mi – Eg hadde garatert ledd godt hver dag, av og til er det gøy å bare lage noe “tull” 🙂 F.eks mens du spekulerer ut ditt neste prosjekt, bare sitte å surre litt med heklenåla.

De er heklet med nål nr 4 og litt halvtjukt garn, egentlig spiller det ingen roller,
hekle med den tykkelsen du ønsker 🙂

 

 

EYEBALL PONYSAUR
Bildene over
Ca 25 cm høy
Hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ahaa HELDIGVIS ikkje ei snøfille her i vest, sola skinner, men det blåser! Det er kun 6 grader – føles som 0! Jepp, da blåser det godt ja…Alle krukker og kasser venter på blomster og planter, heldigvis er det fortsatt bare april…men nå begynner det å klø etter å få alt i hus og sette i gang! Ikkje bare det som kløøøøør, har drømt om den herlige garnpakken eg fikk i går og eg vet ikkje hvor lenge eg klarer å holde meg…!

Planen min i dag er å slappe av utover dagen før eg skal til frisøren senere, nå må eg bare huske å kjøre litt tidlig for i dag MÅ eg fylle bensin! Godt det bare er nedoverbakke til Shellstasjonen!

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg