I am nuts and going Crazy!

 

168 X 2 = 336, hver tusj har 2 tupper…det blir totalt 672 tupper…For å si det sånn; Dette er jo som en barndomsdrøm….Ja som faktisk er på ekte! Holdt på å tilte da eg åpnet det svære pakken som kom i går…!
Tung var den også, bare tusjer!! Woop Woop! 

 

 

 

 

Forskjellen på den hvite boksen og den svarte er kun den ene spissen. De svarte og de hvite har en lik tipp
og i den andre enden har de hvite en penseltusj, mens de svarte har eg har tynn tupp 🙂 Klarte ikke bestemme meg for hvilken eg skulle velge…endte da opp med begge…Jepp, litt gal må man være en gang i blant! Dette blir gøy å tegne og briljere med! En god (Alt er relativt) investering i et langt hobbyliv 😀

 

 

 

 

I romjula bygget eg denne legeboksen som Dib fikk for et par år siden….Det satte i sving en veldig gammel mani som eg hadde som ung og liten…Så derfor måtte eg bare kjøpe me en “Liten” boks til…

 

 

 

 

…Altså…blir vel nesten ikkje søtere...i Lego! Å ja, eg er litt glad i Marvel...Har litt lyst på Spidermanhodet…
Noen ganger lurer vel du eg på hvor gammel eg er…! Lego og er og eg er sikker på at DET er godt for noe,
ja annet enn å pynte opp inne på Hobbyrommet 🙂

 

 

 

 

Nok en dag med strålende vær og bunnfrossen bil! Blikk stille og faktisk 2+ akkurat nå, da satser eg på at bilen er tint når eg skal ut å kjøre! Egentlig skulle eg jo nå vært på Byhaugen å gått tur, men siden eg skal til legen og det fort kan bli knapt med tid droppet eg det. Heldigvis dro med ut på en fantastisk tur i går – Det var helt amazing!

Tenker eg tar meg noen rooolige timer på Hobbyrommet før eg tar meg en dusj og et fotbad og satser eg på at foten er fit for fight igjen etter legebesøket i dag! Er lov å være superoptimistisk!

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

6 kommentarer
    1. viktig med godt verktøy på hobbyrommet 😊 og gode tusjer er et must. Lego er kjempegøy. Fikk disneykameraet til jul , det står til pynt i tv stua. Alder spiller ingen rolle ❤️

    2. De tusjene kommer til rette person. Blir nok mye flott 🤗
      Tvi tvi med fotvorten.

    3. De gærne har det godt, sies det. Slutt aldri med å være gal. Lego er jo helt inn. Må jo bruke de små grå når det er avansert bygging. Ikke noe for barn. Og forstår godt at du valgte begge boksene med tusjer. Kos deg, og del resultatene med oss. Vi står i kø for å heie og skryte.
      Klem fra Liv

Siste innlegg