I kwell skal eg strikke!

 

Ahaa nå sitter eg å nyyyter et ryddig Hobbyrom! Hekkan det er lenge siden!?! Har ikkje vasket ennå, men det kan eg gjøre på søndag, da først får eg tid til det. Etter markedet i morgen skal eg nemlig henge med Amira, da blir det antastisk filmog kinamat 🙂 Garantert at me kommer til å rangle! Eg har hentet frem Denne Jakken og har bare litt igjen å strikke på bolen nå før eg kjapt og greit kan strikke ermene 🙂 Eg må prøve å skynte meg litt for eg skal jo også strikke meg en tøff/nydelig genser som blir god å ha på kalde turen utover høsten og vinteren Det nydelig Holst garnet i sommerlige farger havner nok lengst bak i køen pr nå, men hvem vet? Kanskje eg har en ny kjole/tunika til våren? Hvis eg ikkje snur rett rundt å strikker plutselig noe helt annet, har skjedd før og kan absolutt skje igjen…Kan jo røpe at det er denne tunika`n eg vil strikke i sukkertøygarnet! *Bombe*

 

 

 

 

Nååå satser eg på å ha kontroll over dubbedittene mine! Ser muligens ikkje så mye ut, men eg lover deg: Når lokka poppes av i morgen vil det eksplodere haha Eg har samme mål som i fjor: “Å lokke ungene til meg” *ler* Oj, mulig det hørtes lugubert ut, men det var virkelig veldig koselig å være ungenes favoritt i fjor 🙂 Når det kommer til hobby så er nok unger og eg mer på bølgelengde, eg er ganske sikker på det 🙂 Har satt ned prisene på mye, selger en del til 50% og det er ganske mye strikkedubbeditter også i disse boksene – Litt for en hver da kanskje? Eg skal i allefall kose meg og ha det kjekt. Det er meldt 23 gr og full sol hele dagen i morgen, ikkje minst skal det ikkje blåse, bare litt bris stikker innom.Dette lover strålende! Bor du i distriktet? Vel, da vet du hvor du bør ta turen, mye gøy for alle sammen 🙂

 

 

 

 

Har fått i meg deilig middag! Helgrilla kylling, eg nappet av vingene 🙂 Laget mitt eget tilbehør
fordi eg dropper risen. Kokte og steikte byggryn med masse digg 🙂

 

 

 

 

Avsluttet handlerunden på MesterGrønn i dag og var innom mor mi med litt friske roser, hver helg gjør me det – Enten storesøs eller eg, fra dag 1. har det vært friske blomster hver helg siden begravelsen i fjor,
det er nå det minste syns eg ♥

Men NÅ må eg strikke altså, blir jo ikkje ferdig av å sitte her å skravle!

 

 

 

HA EN KOSELIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg