IKKE glem denne!

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

I går når eg var ute en tur følte eg at eg kunne sniffe sånn nesten på våren – Litt i allefall! Det føler eg hver gang når eg nå kan stikke ut i jeansjakken…Det ER jo lov å håpe på litt vårfølelse når man nærmere seg slutten av februar. Ikkje minst leter øynene automatisk etter vårtegn. Skjønner at DET kan være litt vanskelig om du har en meter med snø i hagen…Men altså, den følelsen hadde eg i går, bedene her bugner f.eks av snøklokker….Vel..det gjør det søren meg ikkje i dag! Nei da, her er det nemlig kommet snø! Nei, slettes ikkje en meter, men snø er snø okke som og det sank i magen på meg da eg så det.

 

 

 

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Derfor syns eg det var helt innafor å dra frem denne digge kjolen igjen! Det er bare å få den på pinnene for den hadde vært midt i blinken til å pakke seg inn i dag 🙂 Skal ikkje se bort fra at det KAN bli en fin kjole å ha på seg f.eks på St.Hans. Det har jo vært kaldere den dagen enn hva det f.eks har vært på Julaften. Mulig eg nå virker veldig negativ, men nå om dagen er faktisk det det mest positive eg kan være *latter*

 

TWIGGY DRESS
Bildene over
Str fra 94 cm til 146 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Ok, det er torsdag og det er jo som kjent mor mi sin dag 🙂 Siden Ali ikkje helt klarte å finne problemet med det hjulet på bilen min er eg nødt for å låne Dib sin i dag også. Det var nok mest sannsynlig ikkje ei gren som smalt opp under bilen den dagen, mulig det var en stein(?) som har klart å ødelegge noe? Han skal ta et par sjekker
i dag, bare for å se om det er det han mistenker, er det det så setter eg bilen på verksted….
Det var DEN lønna vettu! <—Negativ igjen, gitt! 😀

Anyway, sola skinner så helt galt kan det ikkje bli. Planen min er å svinge innom en Sunkost butikk fordi Dib har også lyst på BobaGlass og på nett er de nå utsolgt! Mulig eg har laget ris til egen rau der ja…Burde bare kjøpt de glassene eg ville ha med én gang haha Men men ville jo se det live før eg kjøpte flere.

Uansett, eg kom meg tidlig opp i dag og målet er å også komme seg tidlig ut dørene. Er sånn halvveis i sving med litt Sommerarmbånd så får eg se hvordan det går 🙂 Uansett var det ufattelig gøy å perle litt armbånd igjen 🙂
Har vært litt rassløs på Hobbyrommet den siste tiden, men det tar seg nok opp igjen. Sjekket forresten Passjonsblomsten min som står innpakket i drivhuset i går: Det ER liv 😀

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg