IKKJE SANT!??

Designet av Kris Moore

 

Ut med Dorull dukkene på badet og inn med julenissen si bukse! Ja jo, ganske stilig og kunne jo fint hatt en slik på steinhylla bakom do`n 😀 Dekorativt, absolutt, og ja; Funker fint som en morsom gave 🙂 Siden me alle egentlig har det man trenger er det jo fint med gaver man kan pakke ned og heller ta frem en gang i året 🙂

 

SANTA TOILET TISSUE COVER
Bildet over

 

 

 

 

 

Designet av Kris Moore

 

Om du ikkje vil ha julenissen si bukse kan du
jo hekle deg buksa til Julealven 🙂

 

ELF TOILET PAPER COVER

 

 

 

 

 

Designet av Kris Moore

 

JuleVaskeklut, of course! Kan jo hekle de som grytekluter også, da får de i det minste henge litt på “utstilling”
i steden for å ligger oppvridd på vasken full av hva enn en sønn har tørket opp fra gulvet *ler* Det er ikkje så nøye vettu….I går informerte eg om at TØRKERULLEN som står på benken er unik hvis den brukes til
å tørke opp det man søler på gulvet med…

 

CHRISTMAS ORNAMENT DISHCLOTH

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, dag 2 etter tanntrekking….Går fortsatt fint, men det er absolutt en nytelse å pusse/skylle munnen når eg våkner 🙂 Har fått ei lita blemme akkurat der hvor protesen treffer under tunga (Som i gnagsår ved bruk av nye sko hehe) men litt Corsodyl på en Q-tips fikser det 🙂 Kjenner at hodet fortsatt bør være oppreist og pulsen lav *ler* men utover det? Kan absolutt ikkje klage 🙂 Føler bare på en massiv lettelse over at eg A L D R I mer skal oppleve f.eks tannverk! Kun de som har opplevd grusom tannverk kan skjønne denne lettelsen ♥ Noen har sendt meg melding og uttrykt en form for sorg over at eg ikkje har tenner!? Sorg er absolutt ikkje noe eg kjenner på, overhodet. Grunnen til at alle tennene mine er blitt ødelagt over tid er jo fordi livet ble “ødelagt” for 20 år siden, på et tidspunkt var jo det en sorg. Eg er bare overlykkelig for at eg har 2 perlerader i munnen som er galfine og eg vet at etter en tid så kjenner eg ingen forskjell på protesen og hva ekte tenner var. Protesen eg har opp tenker eg ikkje på en gang og spiser akkurat hva eg vil og eg vil tro at det blir likedan med den nede. Det er som en hvilken som helst annen protesen, man må trene på å bruke den – i mitt tilfelle; bite og tygge, foreløpig kan eg ingen av delene 🙂 I dag blir det fiskeboller i hvit saus, da skal potetene moses i sausen og maten kan bare skli forbi tennene 🙂

Men ok, eg må nesten komme meg inn på Hobbyrommet!
Eg har nemlig et Juletre som skal perles ferdig!

 

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Håper det går fint med deg!!😍
      Blir nok godtnår dette har roet seg❤

      Ellers er juleplanleggingen godt i gang her i huset også. Nå skal jeg snart i gang med kakebaking.

Siste innlegg