Juletre må man, mitt blir STILIG!

Reklame | Rito Hobby

 

Nei, man må ikkje har juletre, er faktisk noen år siden sist me hadde det….Selvhogsten rett her nede slutta og andre steder syns eg trærene begynte å bli alt for dyre! Når man vil ha et tre på over 2 m koster det nesten flesk syns eg!? Hmm mulig eg bør vurdere en investering og kjøpe kunstig…?

Anyway! Eg skal ha juletre, et skikkelig stilig et! Tror det blir stort også, skal perles på 20 plater og eg VIL ha det ferdig til torsdag….eller i allefall før helga tenkte eg, men…20 plater er litt mye – Er godt i gang! Passer jo fint at eg bør holde meg i ro noen dager, unngå at hjertepumpa banker, så da passer det supert med et herlig perleri 🙂 Vettu hva også som passer?? Jooo det er jo Black Week denne uken og hos Rito Hobby får du ganske greie priser på nettopp Hama Midi Perler. Tja, det svarer seg å kjøpe Poser med 6000 perler 😀 Ikkje minste lønner det seg
å kjøpe ei bunke med KlikkBrett, spesielt om du også vil ha et stooort juletre – som ikkje drysser! *smiler*

 

 

 

 

Har også fått pakket julekalender i dag, tenker eg får henge den opp i løpet av helga. Pleier henge den i taket på gangen og i år tenkte eg å belyse den også – Blir nok sikker litt koselig! *Noterer på handlelappen at eg må se etter flere mini lyslenker på Nille* Har jo planer om noe som kanskje ligner litt på en “Juleby” – Selvfølgelig i Hama Midi perler ♥ Hvis du har planer om å perle litt julepynt så bør du ta en titt på Mine Første Juleperlerier
(Jammen er det Black Week tilbud på den også!)

 

 

 

Da kan du f.eks perle det Koseligste Juletoget:

 

Hvis du vil gjøre extra stas på Juletoget finner du frem alt du har av GlitterÅåå det gjorde eg!
Føler eg finner glitter over alt i flere dager etterpå, men det blir jo så fint ♥

 

Ok, selv om eg har fått gjort fint lite av forberedelser i forhold til julepyntinga er eg mer eller mindre i rute likevel, så lenge det blir opphold på torsdag! Ali vasket hele stua i ettermiddag + gangen, han har lovet å ta badet i morgen 🙂 Så ja, da er det for meg å plukke vekk det som ikkje blir med i jula og bare få frem pynten. Planen er å pynte ute på torsdag, men det bør være opphold! Det er meldt F R O S T til helga så eg håper været klaffer i forhold til pyntinga! Som du så i fjor er det ganske mye som skal opp, men eg har planer om å endre litt på hvordan det skal opp i år – Derfor må Juletreet bli ferdig! Satser på at Ali får opp den svære lyslenka ute på terrassen, ja hvis det ikkje blir stiv kuling…Når eg føler eg er ferdig her hos oss er planen å ta noen timer nede hos mor mi for
å vaske/pynte litt, tenkte å fikse litt smågaver til hennes kalender også 😀 Det vet eg hun syns er kos 🙂

Vel, nå er det på tide å hoppe i seng, eller smyge meg er nok best! Vettu? Det har gått så utrolig fint med de nye tennene! Har IKKJE vondt, det er bare litt ubehagelig hvis eg skravler for mye og selvfølgelig hvis eg bøyer hodet ned, men ingen smerter. Har ikkje tatt noe smertestillende uten om det eg pleier å ta av vanlige medisiner.
Flink tannlege sier eg bare, hvordan man trekker og renser opp har mye å si 🙂

 

 

NATTINATTI ♥
(Eller, God Morgen)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Så bra det går bra med tenna. Liker at du pynter ordentlig til jul. Er så lei av alle som snakker jula ned. Jeg vil gjerne være med å minske kjøpepress og julestress. Men julekos, pynt og gaver hører med. Samt gode opplevelser

      1. Kunne ikkje vært mer enig! Noe eg ikkje skjønner er: De som føler behov for å endre Julestil hvert år bare for å følge nåværende trender? Guuu det hadde vært slitsomt 🙂 Eneste eg har fornyet i fjor og i år er Kakeboksene siden alle de me hadde var arvet og gamle, som i ubrukelige (Noen av de skikkelig gamle er klenodium og blir godt ivaretatt) Ellers så handler eg stort sett kun forbruksting; lys, cellofan (Elsker alt av cellofan haha) Men takk og pris for alle julepynt me har samlet de siste 30 årene som gift, er jo minner med en hver ting.I år skal eg kjøpe store plastbokser på Europris når jula skal ned, for planen er å få ryddet skikkelig før alt skal inn på den “nye”boden. Herlig å lese at du også har planer om Julekos, gleder meg til å bli med deg på det 😀

    2. Så godt og høre at det har gått så greit med de nye tennene.
      Og kjekt med en flink mann som har fått unna vaskingen.
      Gleder meg til å se din julepynta stue. Her blir det lilla og advent i fire uker først.
      Litt forskjellige tradisjoner rundt omkring.
      Jeg fikk min første dose cellegift i går. Og formen så langt er forbausende bra. Krysser fingre for at det fortsetter. 🤞🏼👍🏼🥰

Siste innlegg