J U L E K A L E N D E R – In the making

 

Jaja eg VEEET….det er bare 26.oktober, SO WHAT!? Eg har i alt for mange år styrt de siste dagene før 1.desember med både å pakke inn gavene OG henge de i taket, ja Julekalderen vår henger eg i taket, enklest sånn 😀 Tidligere når eg begynte å tenke på kalenderen for i år, tenkte eg: “Hmm i år blir det jo enkelt, kun 1 kalender” (Amira flyttet jo ut og ble samboer i vinter ) Tja, det ble litt stusselig så da lager eg likevel noen EXTRA kalendere, hvem vet? Det blir jo en overraskelse, en koselig en satser eg på 😀

Der med trengte eg en ny idé, eg mener...
Det er jo ikkje alle som verken vil eller kan henge 24 pakker i taket- Ikkje sant!?

 

 

 

 

Funderte lenge på en type kurv, scrollet mye både her og der på nett, men så er det jo heller ikkje alle som liker kurver- Det er mange stilformen der kan du si. Men sååå vettu, eg var jo på Ikea i går – Selv om eg tok på skylapper for å unngå fristelser gikk eg rett på Denne kassen her! GENIAL, og så fin da!! Herlig og en virkelig fin furukasse (Som eg faktisk klarte å montere helt selv!) Dufter godt gjør den jo også, bare + over hele linja her.
Eg har valgt å ha den naturlig, men her har du virkelig muligheten til å være kreativ! Spørs som det ikkje ender opp noen slike kasser her på Hobbyrommet etter hvert. Tanken da er å male de, og evn dekorerer. Denne som eg skal bruke til julekalender skal eg kun dekorere. Mottaker kan evn male den slik hen ønsker selv.
Planen er å dekorere den for jula 😀

Nille fornekter seg ikkje- No No! De leverer selv i oktober *ler* Etter et vellykket tannlegebesøk svinset eg innom vettu, må alltid det. Er slettes ikkje alltid eg shopper, noen ganger kun for å skravle med de koselige damene der. Vel, de har fått masse jul (ELSK!) så eg plukket med meg noen pakker med kalenderposer + disse brettene med klistertall. Det er neimen ikkje alltid eg får tak i de om eg er sent ut! Ikkje bare det, men heldigvis kom eg på det! Spurte om de hadde mini julelys og endelig fikk eg tak i de med vanlige lys. Siden eg har vært for sen har eg som regel endt opp med flerfarget, og det passer ikkje til dette. Selvfølgelig skal Julekalenderkassen ha lys!
Ser det for meg 😀

 

 

 

 

 

Så denne og tenkte: PERFEKT! Nå skjønner eg ikkje hvordan eg skal montere den! I forhold til hva eg tenkte står nemlige klypa feil vei…!?? Hmm vel, eg skal blande inn noen meter med hampetau, så eg finner sikkert ut av det.

 

 

 

 

 

Planen er også å bruke noen av de tørka appelsinene mine, det tror eg blir fint 🙂 Jadda jadda, foreløpig har eg stålkontroll, nå gjelder det bare å fylle alle posene…Det var det da…Målet er å ikkje gjøre det for dyrt, samtidig skal det være fornuftig – Derfor er eg glad for at eg startet tidlig!

Etter tannlegen i morgen (Ja eg må ha 3 støp, så nr 2 i morgen og det 3. blir støp av hele munnen slik at bittet blir perfekt sammen med protesen oppe) skal eg til Synsam for en årlig kontroll og det ligger på Tasta Senteret. Der er det noe flere butikker enn her i Tananger, så eg får sjå….Kanskje eg orker en kjapp runde 🙂 Selv om ikkje alt er på plass er det herlig å kjenne på det at ideén i det minste er på plass, mye er gjort da!

 

Fikk en idé ang nye armbånd i dag og de skal eg teste ut!
Siden eg skal finansiere de nye tennene med perler er det bare å perle i vei:)

 

 

LAG DEN EN
AVSLAPPET KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg