Julegavene i Box!

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

Jammen fikk eg perlet en del i dag da, klarte det ikkje helt uten å ta en rydderunde først, men det har blitt 4 gaver de siste dagene 🙂 Trooor eg sier meg fornøyd med akkurat disse, vil tror det er nok? Har en stor JulenisseSlede som eg skal montere (Ja det er også i perler) og så skal eg fylle den opp med gaver. Planen er å lage en Jule“utstillig” på den store kommoden i gangen, trenger nok noen flere ting, men får se hvor langt eg kommer 🙂 Har allerede perlet en del Juletrær som skal være med å pynte opp i “eventyret”.

 

 

 

 

Ingenting er vanskelig å perle, du trenger kun en god del tålmodighet, ja og perler da 🙂 Alt av perler og brett får eg fra Rito garn&Hobby 🙂 Alt eg har perlet til nå er i Hama Midi 🙂 Det har virkelig vært en hobby som har gjort det siste halvåret til å “holde ut”. Selv om eg er vant med å være en del hjemme så blir jo dette noe annet. Dessuten er det også viktig å kose seg i eget selskap og ha noe å drive med hjemme.

 

 

 

 

Eneste som kanskje trengs er å øve litt på er sløyfene? Der skal du virkelig stryke-stryke, rulle, klemme og vri kjapt før du avkjøler de under kaldt vann. De første gangene ble det noen vannblemmer på fingrene,
men det overlever man jo 🙂

 

 

 

 

Noe annet som er ekstra herlig med disse pakkene er at de monteres helt uten lim! For å klare det må du ikkje stryke de alt for mye, hver side skal passe i hverandre så ingen perler må flyte ut. Du lære fort hvor grensen går. Oppskriften på disse julepakkene + den store sleden som eg har perlet finner du i PERLEJUL av Anja Takacs ♥ Det er også litt julefigurer i PERLETID, inkl Denne flotte Lanternen som eg perlet til halloween 🙂 Har veldig lyst
å perle noen hvite, meeen nå renner tiden snart ut for å bli ferdig….Åååååå

 

Nei nå beynner eg å bli sulten! Laget salaten tidligere og nå skal eg bare hive noen Søtpotet “franske” i ovnen og svingen noen Løvbiff i panna! (<—Tror eg har fått dilla!) Når eg har spist, da skal eg trekke 3 vinnere av Give Away`n 🙂 Må har litt mat i magen når eg skal begi meg ut på over 200 kommentarer!!! JØSS!

 

 

KOS DEG SÅ LENGE OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

5 kommentarer
    1. Pakkene var fine. Skjønner at det fort at det blir noen brente fingertupper på sløyfene. Regner med at det er som når jeg monterer pepperkakehus med brent sukker…..

    2. Sånne hvite lanterner må jo bli nydelig. Hvor store er dem? Ca 15 cm høye?
      Kos deg med lørdagskosen

    3. Så fine <3 Har mange gode minner rundt perling 🙂 Barna lagde stadig nye kreasjoner og de hadde en styggammal taklampe på rommet. Så boret vil masse hull i den og han kreasjonene opp i den, i varierende høyde. Bel så fin alle <3
      Så morsomt å se at perling kommer til heder og verdighet igjen 🙂

Siste innlegg