Julegaver & Juleinteriør + Julepynt

Designet av Anne Hanson

 

Jada, helt klart! Du har fortsatt god tid om du ønsker å strikke litt flere julegaver, ikkje stress, det går så fint atte 🙂 Dette er forresten noen skikkelig flotte pulsvotter som eg ville hatt selv, så ja, da går det som det måtte gikk *ler* Rett inn på lista! Kan jo legge til at de hvite under her havnet også inn på lista 🙂
Plukket du med deg begge du også? 🙂 hihi

 

MIAMI CUBAN MITTS
Bildet over

 

 

 

 

 

Designet av Anne Hanson

 

Aha flettestrikk ER lekkert! ♥ Bruk et garn hvor flettene markerer seg veldig godt, merino er et godt valg, men så må du vurdere om merino er bra til det bruket dine votter skal utsettes for. Selv om du skulle være ferdig med julegavene er det ikkje dumt å ha et par extra på lur, man vet jo aldri 🙂

 

WITCH ELM MITTS
2 størrelser

 

 

 

 

 

 

Eg begynner å føle eg har overtaket på Jula så langt, ja og DET sier eg før i det hele tatt har startet på bakinga *humrer godt her eg sitter* MEN! Forrige uke fikk eg Amira til å stikke innom Europris for å kjøpe nye kjøkkengardiner. Når eg fikk de i hus og kjente på hvor gode de var bestemte eg at eg bare MÅTTE ha nye til stua også!! De til kjøkkenet er på 140 cm X 160 cm, rimelige og skikkelig flotte gardiner syns eg! Stuegardinene me har hatt i jula noen år nå er veldig lette i kvaliteten, de henger på ingen måte tungt om du skjønner, men det gjør disse nye! Fikk mail fra Europris for noen dager siden om at disse gardinen skulle på 50% i dag og i morgen! Da var det jo soleklart at nye gardiner måtte eg ha! 69 kr pr lengde og helt uten røykelukt!! haha Off ja, de me har hatt har jo vært utsatt for en del røyk og eg får jo ikkje det helt bort + at eg har alltid ment de har feil rødfarge!
Eg er så happy og fornøyd!

Eg fortalte jo i morges om natta mi? Opp kl 5 og greier! Helt grusomt! Satt meg i bilen kvart på 10 og kjørte til Europris, kl 10.15 var eg hjemme igjen! Det gikk kjapt kan du si. Var 2 andre damer som også gikk med favnen full av gardiner så eg følte meg heldig! I morges når eg sjekket butikkbeholdningen hadde de 30 lengder, nå er det bare 11, så det er ikkje sikkert om eg hadde fått om eg hadde ventet til i morgen. Eg skulle ønsker eg kunne sett de opphengt for å se hvor mye de ruver i bredden fordi eg vurderte et øyeblikk å kjøpe 8 lengder…men men. De kan jo også kjøpes på nett HER og HER. Tja, må jo si meg fornøyd med både gardiner og mange utelys i hus! Neste uke, eller kanskje i helga(?) starter eg pyntinga 🙂

Vel hjemme igjen drakk eg et stort glass med O’boy og stupte i seng med propper i ørene og langt under dyna! Sovnet som et stein! Hadde skrudd av mobilen og lagt aktivitetsklokka i stua (den rister på mobilen ringer!) Våknet kl 14 og skjønte lite, gikk i dusjen og da gikk det opp for meg at eg hadde vært på Europris! Hmm var rimelig trøtt da eg var der ute kan du si. Etter dusjen drakk eg nok et glass O`boy (En “grei” måte å få litt energi på uten
å måtte spise Mohaaa) og parkerte ved…

 

 

 

 

…spisebordet, og der har eg sittet til nå! Har en liten “pause” her i Go`stolen ei lita stund. Har fått perlet ferdig alle granbarene (10 brett) + eg har strøket 2 juletrær (4 brett), har planer om flere juletrær! Tror eg må perle mer nå etterpå! Anyway, med 10 granbar i boks har eg alt eg trenger til å lage meg en ny Julekrans – Eg ga jo bort den eg hadde laget til min mor. Ellers har rot vært rot i dag…Men men

Planer for i morgen er å få i hus helgekosen siden eg skal til frisøren på fredag + eg skal innom Normal å shoppe til Julekalenderen. Til nå har eg fikset 3 julegaver og da er det jaggu ikkje så mange igjen, kanskje eg finner noe kjekt på fredag? Tja, som sagt: 0 Stress! Gleder meg til frisørtimen faktisk, det skal bli deilig 🙂 Men nå blir det mer perlekos for ute er det storm og verre skal det visst bli, ikkje minst skal det ned på minussiden på fredag morgen så dette kan bli…..kleint!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
KOSELIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. fine pulsvotter,men eg er litt frysepinn på hendene så eg måtte hatt hansker under :=)
      Så deilig å sove godt etter en ekstrem tidlig morgen og butikkrunde,blir fint hos dere til jul ser eg :=)

Siste innlegg