Julestemning….

 

I løpet av et øyeblikk ble det atter en gang julestemning på Hobbyrommet….på en onsdag, midt i februar…Om det var en forsinket stemningen, eller om eg bare er veldig tidlig ute vites ikkje….Men julestemning ble det! Blir fort det når eg begynner å støpe juletrær og reinsdyr…Flere typer hjerter er også på vei fra Devon Dotting
For et herlig KAOOOS!

 

 

 


Pr nå støper eg utlukkende i stein, syns i grunnen det er greit…Er jo dumt om “noen” f.eks setter en gipsfigur
ut i hagen…Da er det greit å bare ta alt i stein, dessuten blir det mye mer smoooth og fint 🙂 Koster noen mer,
men tror likevel eg (evn du?) har igjen for det.

 

 

 

 

Her er det også mulighet for tøffe skinnsmykker etc…HVORDAN eg evn skal dekorerer de, nei DET vet eg ikkje ennå…Blir nok muligens litt dotting og annen dekorering! Spennende! Eg bare støper opp en del nå, lar det stå å tørke “ut” før eg begynner å teste. Når så ideéne er spikret, vel da kan eg støpe mer og “POFF” så er det atter en gang klart for Julemesse…Tar vel høyde for at det blir messe i år også, trenger ikkje bestemme meg enda, men greit å begynne å planlegge i form av å fundere ut noen ideér 🙂 Sommeren er jo en fin tid for støping og lakking siden eg kan gjøre mye av det ute 🙂 Satser på en tørr og solrik sommer!

 

 

 

 

Dekorativt? Ble litt småforelsket i disse trærene ja, de er ikkje akkurat mini…Passer fin både ute og inne, de kan være hvite (lekkert!) eller de kan males, lakkes og dekorerers – Gjenstår å se, tenker eg!

Men NÅ må eg få i meg noe havregryn på en eller annen måte, det er UT PÅ TUR igjen i dag! Å ja, en KJENNER beina mine i dag, ingen tvil om at me gikk en LANG tur i går – Det kjenner også i hele ræva! Deilig 🙂 I dag er det bare en vanlig og lett tur fra Byhaugen, men om det blir opp/ned skråninger kjenner eg at det faktisk kan bli litt tungt MoHaaa I dag går eg for suppe, det er målet hehe

 

 

 

 

HA EN FLOTT DAG
(Her skinner sola!)

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg