– JuleStrikk –

Designet av Jamie Lomax

 

Eg har i grunnen aldri brukt så mye tid på å strikke Juleklær/tilbehør….føler vel det er mye arbeid for noe som brukes i en så kort periode. Men så er det noe med det, når du så kan ta det frem år etter år, da er det plutselig veldig kjekt likevel! Eneste eg egentlig har strikket en del av er Nisseluer og DISSE er absolutt de stiligste av sitt slag! Ho Ho Ho

 

 

 

 

Designet av Jamie Lomax

 

Hvis du vil strikke Juleplagg/tilbehør til noen, er det jo litt smart å f.eks putte det i kalenderen 1.des om du har muligheten. Da får nå vedkomne bruke det ei stund med en gang 🙂

 

HOLIDAY DOODLE COWL
Bildene over
En størrelse

 

 

 

 

 

Designet av Jamie Lomax

 

Om ikkje det er ei lang nisselue man ønsker seg så er jo dette en flott erstatter 🙂 Ikkje minst så matcher det jo, det er jo heller aldri feil! Både lua og halsen er jo noe du fint rekker i god tid før jul, det er jo fortsatt oktober 😉

 

HOLIDAY DOODLE HAT
Str fra Barn til voksen XL

 

 

 

* * * *

 

 

 

Søndag – Sol og litt kjølig, 8 grader. MEN, det er vindstille! Var ei stund i går kwell eg trodde at veggene skulle komme inn, kan fort bli kaos da ja….! Litt usikker på om eg fikk med meg den extra timen i natt, for den der klokka mi som måler nesten alt eg gjør mener at eg sto opp kl 5 i morges? Hmm eg sto da vitterlige opp klokka halv 8, dvs klokka var jo eeegentlig halv 9 og da er antall timer søvn innafor.

Eg skal KUN bruke dagen til avslapping før eg skal i kaffislabberas hos mor mi kl 16, eller….eg kjører ned en time eller 2 før for å hjelpe henne å stelle i stand. Sååå håper eg at søs blir igjen etterpå å rydder 🙂 Skal pakke å pynte gaven, det tar jo litt tid, sååå skal eg perle og pakke flere armbånd som ble solgt i natt når eg sov hehe Vel, Julearmbånda falt visst i smak – Eg har flere som skal legges her på bloggen, har ikkje kommet så langt ennå! Men, du kan se de på InstaStoryen min 🙂

Anyway! Nå blir det et par runde knekkis og så er eg i gang!

 

 

HA EN FIN SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg