Jungel Sokker

Designet av Yarnia Designs

 

Om eg skulle strikket et par sokker som heter “Jungel” ser eg de for meg litt anderledes, mulig det er planterekvisitt som får skylda for navnet? *smiler* Anyway, jungel eller ei, sokkene er jo absolutt fine og blir fort mer stilig når du legger til noen striper 🙂 Hvis du syns det er vanskelig med denne type lacestrikking er sokker en fin mulighet til
å gjøre det på: Du slipper unna med korte runder, ergo er det enklere å memorerer om det er et alternativ 🙂

 

 

 

Designet av Yarnia Designs

 

Disse er jo også ypperlige om du har litt restegarn, ikkje sant? Få brukt det opp og få deg et par flotte sokker, ikkje trenger fargene/stripene være like heller 🙂 Vil jo si at det da blir enda mer jungel! Å ja, oppskriften er “dessverre” på engelsk, men om du er utrygg på engelske oppskriften vil DENNE LISTEN være perfekt for å kunne strikke disse sokkene! La det bli dagens utfordring 🙂

 

JUNGLE SUNSET SOCKS
Bildene over
Small, Medium og Large
Bruk koden “sunset20” innen utgangen av i morgen, 17.mars (20%)

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Lørdag, og jammen ser det ut for å klarne opp….
Kanskje det da er rom for å komme i havn…

 

…på terrassen snart…! Ali startet godt med vask forrige helg, eller i starten av uka var det vel...Eg stupte
i minipåskeliljene hos Mestergrønn og hadde store planer om å pynte ute…Vel, regnet kom og tok med seg kuling og storm, der med har det blitt stående slik og påskeliljene har vokste litt over sine bredder der de står
i yttergangen…Samme dag som eg kom hjem plantet eg påskeliljer og blå perleblomster i en ny krukke eg kjøpte (bildet over) Satte den på bordet her ute, men det var rett før Ali “demonteret” hele terrassen…sukk…Nå er alt på halv 8…Me maler terrassegulvet hvert år og i år skal visst nok også husveggen males, innkjøp av maling ble utsatt til “bedre vær” haha. Satser på at det også i år er klart FØR påske, er noe å ha det ferdig før da syns eg.
Etter påske går det som regel slag i slag med litt mer blomster for hver gang eg er ute å fyker!

Har ikkje helt avgjort OM eg skal gidde å så noe i år….Minnes de Jævla Krypa fra i fjor med frysninger på ryggen, å ja, de er nydelige…Men de spiste opp for en del tusen i fjor ja…SURT! Fikk forresten NESTEN drapstrusler
etter det innlegget, herregud så vanvittig krenka noe blir...

Uansett, eg felte av Herligheten i går, så i dag blir det nok litt mer brodering samtidig
som eg kjapt kan strikke ermene – Striper går fort!

 

 

 

HA EN FLOTT LAURDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg