Kjappe tøfler, sa du?

Designet av Claire Slade

 

Kjenner eg blir litt gira på en haug med små prosjekter, ja passe små da bare de er kjappe! Det siste året har eg nesten bare strikket store prosjekt! Egentlig har eg vært ganske flink også, for eg har strikket et prosjekt fra A til Å før eg startet på neste!! Eg som alltid har hatt mange prosjekt i lufta på en gang! Hmm kan det ha noe med alderen å gjøre kanskje? Henger nok også sammen med at eg ikkje strikker julegaver lengre…for hadde eg gjort DET,
ja da hadde eg kastet meg over disse tøflene her kan du tro!

 

 

Designet av Claire Slade

 

Eg er ikkje flau av å si at eg ELSKER tilbud! Ikkje bare for at eg kan spare noen kroner, men også fordi at eg da kan kjøpe ENDA mer, f.eks garn. Nå trenger du kun 1 av denne oppskrifta så da sparer du penger! Jepp, benytter du koden “WOOD” når du kjøper denne får du 25%, men benytt deg av tilbudet innen slutten av 24.nov
(Altså i morgen midtnatt)

 

 

WOODLAND LOAFERS
Bildene over
Fra str 37 til 42

 

 

* * * *

 

 

Tja, her sitter eg å kokkelurer! Mor mi la seg her på sofaen og tok seg en kwil! Fikk forresten voldsom fart på meg her tidligere! Dib ringte rett etter jobb fordi han ble kastet av bussen på vei hjem! Han hadde gått tom for data på mobilen og kunne der med ikkje vise billett. I dette tilfellet var det bussjåføren som ropte han frem etter han var kommet ombord for han ville se om han hadde billett(?) Dib forklarte hva som hadde skjedd og at han hadde månedskort. Det var da slettets ikkje hans (sjåføren altså) sitt problem så han måtte fint komme seg av bussen. Vet nå ikkje helt eg da, etter hva eg har skjønt så er det lenge siden en sjåfør har bry med om du har billett? Det er jo du selv som er ansvarlig når det er kontroll. Ingen kan jo for at man går tom for data. Dessuten kan du gå på bussen hvor du vil, ja fremme eller bak og da er det jo ikkje vanlig å rope frem de som gikk på bak for å sjekke om de har billett?? Syns dette virket ganske rart eg? Jaja, uansett, eg hoppet jo bare i bilen å kjørte ut å hentet han. På vei hjem kjørte me innom mor mi å plukket med oss henne.

Jaja snart er det dags for lørdagsunderholdning, blir ikkje mye dansing i kveld da, men eg overlever vel hehe Strikke skal eg nå i allefall gjøre 🙂 I morgen er det opp litt halvtidlig for Dib skal på treninge heeele dagen og eg er sjåfør. Det er treningssamling for alle og Dib skal få være instruktør 🙂 Kjekk det da!

Nå er det på tide med i bakt potet og lørdags kos!

 

 

 

NYT KWELLEN!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg