Kjapt levert! -Nå blir det shopping!

 

Helt ærlig!? Eg hadde ikke trodd at gavekortet skulle komme sååå kjapt!? Det var nå på torsdag at eg vant i en konkurranse på P4 og allerede i dag lå det i posten! Jøss! Jaja, da blir det shopping da! Tenker det blir noen flere spraybokser med maling, ja for de har den beste (Amsterdam) på Ringo/Randaberg 🙂 Eg elsker den lekebutikken….de har jo ALT, ikke minst har de et lekkert og flott utvalg av klister!! Tenk det du 😀

 

 

 

 

Ellers så surrer eg fortsatt rundt her i pysjbuksa, kall det gjerne en hviledag for i morgen er det dags for en laaangtur med Ine – Da me gikk den turen i fjor brukte me nesten 4 t!! Vil tro at me er noe kjappere i år, får se, Uansett greit å slappe litt av 🙂 Går i grunnen bare her å venter eg, venter på et pling i postappen!! Turskoene min er akkurat nå et sted mellom Sandnes og Tananger…Venter på et PLING! Eg bruker tiden greit da for eg både maler og strikker – Får ting gjort i grunnen og nå er eg også straks ferdig med hele serien av Mayans – Så ikke kom her å si eg ligger på latsida *ler*

 

 

 

NYT DAGEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg