Kontortid..? -Eller…KOSETID!?

 

Med en gang eg satte Pc`n på skrivebordet fikk eg en følelse av JOBB!?!? Hmm Eg har jo nesten i alle år sittet i Go`stolen i stua når eg blogger, men egentlig føles dette noen hakk bedre 🙂 Vil tro hvis eg sitter her inne går det  nok kjappere å skrive innlegg, utrolig hvor mange distraksjoner det er i stua! Eneste grunnen for at pc`n havnet inn her var fordi eg stålsatte meg for å finne ut av hvordan eg kan sende disse garnpakkene via nett! Oh Yes, det var jo easy peasy! Nå er de betalte og skal kun leveres på posten i morgen, sender som Norges Pakke –
Pris; 149 kontra 185 på posten – Veldig greit! (Flere Garnpakker igjen)

Men ok, denne dagen har vært i BAKEVJA!<—Helt på trynet! Var vanvittig trøtt i morges da eg sto opp, stupte i seng igjen i 12 tiden….Våknet kl 17! Jepp, det var den dagen gitt! Tror kanskje det er en reaksjon på vaksinen? Har ikkje vondt noe sted, litt øm/stiv i armen, men det er samme side som de brekte ribbeina så eg har jo vondt der uansett *ler* Men HODE?!? Helt på bærtur, ja rett og slett svimmel – Satser på at det er på plass igjen i morgen. Har nå hatt meg en lang dusj og skal egentig bare sitte her å surre (<—Kose meg!) frem til eg legger meg en gang i løpet av natta! Ali tok heldigvis vår handel i dag så da satser eg på å komme meg ut en tur i morgen slik at også mor mi få i hus det hun trenger 🙂

 

 

Men nå, altså….

 

HmmTro om eg likevel kjøpte for liten boks til stemplene mine?? Var veldig i tvil når eg sto ute på Europris…! Tja, vil tro når eg begynner å “stue” de skikkelig så blir det sikkert plass, og hvis ikkje?? Ja da må eg bare kjøpe en litt større…Får uansett alltid bruk for en boks som dette – Har nok av stash å fylle den med kan du si 🙂

Har også fått ut alt bosset fra rommet, alle kurvene som forhåpentligvis skal til en ny garnfamilie snart står ute i gangen 🙂 Ble med ett luftige og mer plass til å se hvor hver ting skal stå – Snakk om luftig!?!? Vet du hva det beste faktisk er med dette rommet? Det er et stor (normalt) vindu og eg kan slenge det helt opp! Skal innrømme at eg mer enn en gang måtte ut av Garnrommet for å puste etter ei stund, ble veldig fort varmt der inne ja 🙂

Selvfølgelig mangler det ikkje meninger om dette prosjektet mitt (Hobbyrommet altså). Ja eg har snappet det største soverommet i leiligheten kun til meg selv, selv sover Ali og eg på en “Kott” til sammenligningen, men eg er overbevist om at dette Hobbyrommet mitt kommer til mer, og ikkje minste BEDRE nytte enn hva et stort soverom hadde gjort….Et rom som 75% av døgnet står ubrukt!? Hmm ikkje sant 🙂 Ønsket mitt med dette rommet er definitiv til å få plassert alt stashet mitt på en bedre og fin måte, ja som innbyr til å kose seg. Tanken er også å kunne ha Hobby/Strikkebesøk. Me kan i allefall være 3 voksne som får godt ermslag ved bordet, alt etter hvilken hobby som ønskes å praktiseres. Kanskje noen har lyst å komme på et Perlebesøk?
Ikkje sant det hadde vært koselig?

 

 

 

 

Som sagt så har dagen vært litt sånn i komatilstand, føles noe bedre ut nå etter en dusj, men dette ⇑ syns eg er stas, selv om eg visste at det kunne skje 🙂 Mine bilder blir brukt i en større “SommerKampanje” For Rito ♥ Ja, det er avtale me har så ingen har stjælt bildene mine, men det er likevel stas for det betyr at både det har laget
(eget design) og ikkje minst at bildene mine er bra nok 🙂

Nå må eg bare få fart på de der Phillips Hue spottene eg skal kjøpe (ref bildet øverst i innlegget) Med de spottene vil eg få 100% supert lys til å ta bedre bilder inn, med tanke på høst/vinter er det godt å ha.

Men ok, nå skal eg ta å rydde i stemplene mine og krysse fingrene for at eg får på lokket!

 

 

 

HA EN FORTSATT FIN
KWELL OG GOD NATT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. God bedring med ribbeina 💕. Angående frakt er Posten dyr. Jeg sendte en bok og fant ut at Mypack er billigst. (69 inntil 3 kg). Opp til 5 kostet Helthjem 90 og Mypack 89.

      1. Har sjekket HeltHjem, pga mål på pakkene må eg opp på neste størrelse og da koster en pakke 139,- Derfor valgte eg Norges Pakke til 149 så slipper eg å legge pakkene ut 😀

Siste innlegg