*Kose Strikk*

Designet av Sofia Kammeborn

 

Småstrikk er skikkelig koselig strikk, litt sånn uten særlig mål og meninge annet enn at du kan lagre det i “GaveEska” og på den måten alltid ha en flott gave på lur, dessuten kan Julegaver f.eks strikkes hele året 🙂
En annen ting er at ALLE dubbedittene dine trenger jo en Cozy!? Ikkje nødvendigvis, men ja, you know…Kan alltid finne en unnskyldning for å strikke sånn smådill – Eg har virkelig hatt mine perioder, bare spør Ali!!
*Ååå må du strikka pakka inn alt!* haha

 

SAGOSTAD BOTTLE COZY
Justerbar

 

 

 

Designet av Sofia Kammeborn

 

Hva med å strikke din egen by? Kanskje legge til et særpreg?
Hva med ValbergTårnet i Stavanger?? Mulig eg ga meg selv noe å tenke på der…hmmm...

 

SAGOSTAD
One Size – Lett justerbare

 

 

 

Designet av Sofia Kammeborn

 

Disse regner eg med du fikk med deg før jul?
Eg hadde de her inne + eg så de over alt på facebook – Ganske så lekre votter 🙂

 

TRONDHEIM
One Size – Lett Justerbare

 

 

* * * *

 

 

TGIF!! Ahaa deilig følelse gitt og min fredag skal starte med en HÅRvask haha Det har faktisk blitt et lite ork, eller det har det i grunnen alltid vært etter at det ble så langt, men nå plutselig er det igjen blitt enklere å vaske når eg står i dusjen?? Trikset er uansett å bruke ca en halv flaske balsam!!haha Jepp, det går ganske mye for hvis ikkje er det helt umulig klare å gre gjennom før eg må surre det i en dott frem til det er tørt. De gangen eg bare har latt det tørke hengende ned har endt med å skylle det opp med balsam igjen for i det hele tatt klare å gre det ut! SÅ ja, ikkje bare bare med ekte hår ser du, hadde eg nå ennå hatt 1 m med extensions ville jo det meste vært enklere i forhold til dette haha Anyway, nok tåkeprat!

 

Hva skal du strikke på i helga da? Pleier du å starte på noe nytt om fredagen? Det er en perfekt dag for det, bare så du vet det 🙂 Nytt kosestrikk til helga vettu! Eg må absolutt ikkje la meg friste for eg vet jo at Amira venter på genseren sin og i går fikk eg strikket en del så eg nærmer meg den siste økingen på fremstykket! Etter det er det ikkje så mye ingen før eg skal felle for hals, men før dette må eg måle på Amira! Hun er ikkje høyere enn 1,58 derfor trooor eg 75 cm blir ganske langt på henne?

Denne uka har eg tenkt en god del på noen prosjekter eg har liggende, ja som ikkje er ferdige og det var på nippen at eg dro de frem for å strikke! Mulig du husker Fanajakken eg “designet” selv? Den har ei skikkelig god hette og greier, det galne er at eg har kun 1,5 lomme igjen å strikke! Har t.o.m strikket alle stolper/kanter og det gjenstår kun å klippe den opp og sy til stolpene!! Ååå eg kunne virkelig trengt den jakka i dag! Ikkje bare det, men eg har også en Still Light i 2 nydelige turkise/petrole farger som eg virkelig VIL HA!! Strikker den på pinne 2(!!!) noe som er helt insane, men fytti den blir lekker!! Utenom det har eg sittet å bladd i ei bunke med nye oppskrifter/“bøker” og lista over MÅ-HA er så lang at eg blir helt…HYPER(??). Har jo lyst på alt og helst med en gang!! DU husker jo DENNE BUKSA som eg viste deg? Ååå får den ikkje ut av hodet eg… What to do liksom?? Det eneste som hadde hjulpet var å reist på ei øde hytte på fjellet UTEN Wi-Fi og 4G haha Der skulle eg har blitt frem til eg var ajoùr med alt! Tenk så deilig det hadde vært! Kanskje bare tatt med 2-3 strikkere som var like ille ute som meg selv! Å hekkan me hadde fått det gøy! Blir du med? Eller, forresten; Har du ei hytte??

Aha veldig glad for det nå at Ali og eg hentet hjem HelgeKosen i går kwell! Dvs at eg kan gå i dusjen nå og rett i pysjen for så å bare deise ned i Go`stolen med strikketøyet! SÅ ja, dette blir nok en fin-fin fredag med Lasagne og Salat til kwellsmiddag 🙂 Enjoy og ha en super dag!

 

 

 

KOS DEG MASSE!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

Ønsker du å følge bloggen min? HER kan du gjøre det

0 kommentarer

Siste innlegg