Koselig PåskeStrikk

Designet av Susan B Anderson

 

Ta deg en dag eller 2 – 3 til å kos deg med litt påskestrikke 🙂 Koselig å dandere rundt litt ny pynt 🙂 Eg skal snart lage noe ny Påskepynt, ja det må eg gjøre litt av hvert år 🙂 Til disse påskeoppskriften kan du fint samle sammen noe av restegarnet du har. Om du ikkje overholder strikkefastheten 100% har ikkje det så mye
å si på denne type prosjekt 🙂 Søte blir de jo uansett størrelse ♥

 

SPRING BUNNY
Bildet over
Ca 12 cm høy

 

 

 

 

Designet av Susan B Anderson

 

RAG JACKRABBIT
Ca 13 cm høy

 

 

 

 

Designet av Susan B Anderson

 

SPRING CHARM SET

 

 

 

* * * *

 

I dag bare måtte eg ut på terrassen å sjekke forholdene! Var rundt å snoket litt i pottene, men det var ikkje tegn til noe liv – Ennå! Tro om eg kanskje skal ta inn noen småpotter å plante litt frø? Det er vel ikkje for tidlig? Det blir jo evn grønnsaker/blomster som skal plantes ut senere 🙂 Men FYYY det var ISKALDT ute!! Når eg styrte på her inne var det jo så varmt for sola sto rett inn, men man blir virkelig lurt nå på vårparten
for eg frøys rompa av meg ute!

Eg har faktisk ollet frem/tilbake hele dagen og gjort masse! Var jo ganske så utslitt etter hvert så noe middag var absolutt ikkje i mine planer i dag! Det eg gjorde var å sette meg i bilen og svippet rett ned på Joker: Tilbud på alle typer Grandiosa og Big One – *Lykkelig barn* haha Grandiose har kommet med en ny veggis pizza,
den var faktisk veldig godt og hadde ikkje den typiske Grandi smaken 🙂

Nå kom akkurat Dib inn dørene, godt å ha han i hus igjen 🙂 Men du?? Vettu ka?? Eg er så heldig vettu! JuHuuu
I dag la eg ut nok en Give Away her på bloggen Woop Woop! Du husker kanskje at eg lovet deg det? Vel, eg gir bort 2 Gavekort på 1000 kroner pr stk! Kjempegøy! Stikk inn på DETTE INNLEGGET og bli med du også 🙂

Straks Farmen og eg er klar med strikketøyet!

 

 

KOS DEG OG LAG DEG EN
FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Godt Fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg