Koselige Juletøfler

Designet av Hanne Kjølvang // @hanne.paa.pinne

 

Siden alt skal være Julete, ja som JULEpysj, JULEvotter, JULEsokker, ja da trenger man også REINSDYRtøfler, ikkje sant? Dette er de fineste eg har funnet til nå, ja som faktisk også funker veldig godt til
å være gode og varme tøfler 🙂

 

 

 

Designet av Hanne Kjølvang // @hanne.paa.pinne

 

Dette er absolutt tøflene som de alle fleste klarer å fikse, enkle å strikke for så å putte på de rette detaljene 🙂 Morsomme gaver å f.eks henge på kalenderen den 24?

Skulle du i steden for trenge eg god og enkel lue, ja da har designeren DENNE på lur 🙂 Du har mer enn nok tid til å rekke et par før jul om du mangler et par gaver 🙂

 

JULETØFLER
Bildene over
Str Dame/Herre
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Jaja da var det ei ny uka og det er bare å fortsette. Føler eg er i rute i forhold til hva som er mine planer, og sent i går kwell fikk eg også klikket hjem Julepysjene til oss her hjemme. De skal som seg hør og bør henges på kalenderen den 24. og blir da juleantrekket slik det har vært i mange år nå. Det har jo selvfølgelig også poppet opp noen nye perledesign som det virkelig klør etter å prøve! Så ja, hvem vet? Kanskje eg bare svinger ei gryte med karamell som kan klare seg sjøl mens eg kan perle litt? Multitasking er alltid lurt å kunne håndtere 🙂 Mulig eg også svipper ned til mor mi med helgens kaker, da blir hun glad vettu – Hun elsker julekaker 🙂
Dessuten er det jo greit å få de ut av hus etter hvert som de blir ferdige.

Tenker også at eg kan ta å lage Granola denne uka, det er innafor i forhold til holdbarheten og det er jo veldig deilig å kunne lage ferdig julegavene 🙂 Tror de fleste gavene våre som skal ut  hus enten kan knaskes,
mumles og slurpes – Veldig greit til de som har alt de trenger.

 

 

LAG DEN EN GOD MANDAG
OG NYT DEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg