Med tanke på været som herjer ute var en Spicy Søtpotetsuppe akkurat det eg trengte til middag nå i kveld! Som sidegarnityre har eg en pakke med sprøstekt kyllingbacon. Smakte himmelsk godt! Kokosmelk og chili passer fortreffelig sammen! Da vet du hva du kan lage til middag i morgen, skikkelig kosemat til en forblåst fredag. På lørdag kan eg foreslå digge hamburgere eller et par fortreffelig Pizza – Valgets kvaler dette her!
Sitter her med 3 nystekte julepingviner som trener et par øyne hver og et par strøk med lakk,
og så blir det nok en tidlig kveld på Moi!
NATTINATTI
Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok
2 kommentarer



Nystekte pingviner… Hm… hørtes litt fælt ut 😀 Stakkars 😀 Hørtes ut som god supper. Jeg er NESTEN på vei til å bli veggis 🙂 Mye godt 🙂
Ja når du sier det så høres det skikkelig kleint ut hehe Men de ble søte da, heldigvis! 🙂