Kvessen?

 

Med tanke på været som herjer ute var en Spicy Søtpotetsuppe akkurat det eg trengte til middag nå i kveld! Som sidegarnityre har eg en pakke med sprøstekt kyllingbacon. Smakte himmelsk godt! Kokosmelk og chili passer fortreffelig sammen! Da vet du hva du kan lage til middag i morgen, skikkelig kosemat til en forblåst fredag. På lørdag kan eg foreslå digge hamburgere eller et par fortreffelig Pizza – Valgets kvaler dette her!

 

 

Sitter her med 3 nystekte julepingviner som trener et par øyne hver og et par strøk med lakk,
og så blir det nok en tidlig kveld på Moi!

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

    1. Nystekte pingviner… Hm… hørtes litt fælt ut 😀 Stakkars 😀 Hørtes ut som god supper. Jeg er NESTEN på vei til å bli veggis 🙂 Mye godt 🙂

Siste innlegg