Lei av Julemat?

 

Nå vil eg ikkje si at me har de tyngste julemiddagene, men likevel blir det mye mat...kakun og lammelår har vært på vår meny, men nå er det nok for min del…4 dager med kjøtt, poteter og saus…Magen min jobber ganske hardt selv om eg har prøvd å være forsiktig, har startet hver dag med havremåltid – Noe som har hjulpet noe 🙂 Var innom butikken i dag å kjøpt nye søtpoteter for å lage den beste suppa ever!! Kjøkkenet var opptatt så det ble sen middag på meg, men det er relativt kjapt å lage 🙂 Har akkurat kost meg med denne skåla og nå er eg god og mett 🙂 Er du glad i “varme” supper kan eg anbefale denne
søtpotetsuppa med kokos og chili ♥

 

 

 

 

 

Oppskrift på denne suppa kan du plukke med deg HER INNE 🙂 Eg sprøstekte en pakke med Kalkun“bacon” og hadde i suppa ved servering + litt hakket frisk koriander, Mmmm eg er veldig glad
i koriander, men du kan fint droppe det. Hvis du rister litt gresskarfrø i tørr stekepanne er det også veldig godt som tilbehør 🙂 Ellers ristet eg et par skiver og spiste til. Det er formelig som magen min smiler! Nå er det tilbake til de gode vanene eg har tilegnet meg det siste året! Var også å hentet en pakke på posten….
Har kjøpt meg 2 nye jeans, er en del år siden eg hadde på meg en sist…Var redd for at eg var litt ivrig i størrelsene, men jaggu passet de perfekt! YES!

Sånn utover det har eg lagt opp det nye prosjektet mitt på nytt og er i god gang, full av optimisme! Dette blir bra, men akkurat nå skal eg bare tegne noe som skal bli et kort som skal sendes! Eg fin gave skal “fly” videre og eg gleder meg til å se resultatet av den 🙂 Men du? I morgen kjøper du 2 gode søtpotet åsså
lage du en deilig og spicy middag! Takk meg etterpå *smiler*

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg