LES INNLEGGET for pokker!

 

Selv om det bare er en rød seigmann eg spiser på bildet så skulle eg noen ganger ønsket at eg var tøff nok til
å rekke tunge! Ja, rekke tunge som i “Æddabædda”! Eg er ikkje helt på det planet, men når NOEN kaller meg for bla “Møkkadame” og at eg KUN er ute etter klikk da føler eg for å stå opp for meg selv noen ganger.
Det er så barnslig mye av det som kommer min vei at eg har ikkje ord for me snakker tross
alt om voksne damer i sin beste alder.

For å si det sånn, eg VET hva som genererer klikk om det var kun det eg ønsket, men da mener eg selv at eg bare blir en av alle de andre bloggerne. Eg blogger ikkje for klikk, da hadde eg i såfall takket JA til de avtaler
og samarbeid som har blitt lagt foran meg. Eller, ja så kunne eg jo servert noen djuicy private
historier som helst ikkje bør se dagens lys *ler*.
De som ikkje ønsker å klikke seg inn på bloggen min, men som vitterlig ønsker å høste godene av min blogg gir meg denne begrunnelsen: “Er ikkje interessert i å fylle din lønningspose”. Skal eg VIRKELIG ta slike personer seriøst?? Skal eg notere de på ei Give Away lista hvor eg kan risikere å måtte sende vedkomne garn for flere hundre kroner i premie?? Hårene i nakken min reiser seg i avsky for å være ærlig! Personer som bare vil HA, HA og HA MER er ikkje personer eg legger 2 pinner i kors for. For å få må man som oftes også gi noe. Å ja, eg VEEET at eg blogger helt frivillig og deler fra det eg har HELT frivillig,
men i bunn og grunn handler det også om litt respekt. Dessverre er det mye grådighet som sniker seg inn.

Ta f.eks min siste Give Away som eg la ut i går. Overskriften er som dette:
HVA VIL DU HELST HA? – OPAL ELLER HOLST SUPERSOFT? – LES INNLEGGET!

Me har sett “Ja Takk” geriljaen i aksjon flere ganger, nå svares det kun “Opal” og “Holst”. Nå kan det i allefall ikkje skyldes på at “Jammen eg leste overskriften og svarte i følge den“, nei for da lyver de over en lav sko!

Dette er til deg som ikkje ønsker å fylle lønningsposen min; Hvis det kan være en trøst for deg så tjener eg NADA på dine klikke, eg har frasagt meg alt det der, ikkje ei krone tjener eg!! Om du tror meg, vel, det er jo opp til deg, men eg har ikkje for vane å lyve. Uansett så er det jo du som taper på dette for uansett hvilke Give Away eg har, om premien er stor eller liten så vil den aldri havne i din postkasse. Hvorfor? “Ingen Klikk, Ingen Premie!” -Æddabædda! *ler*

 

Jaja, eg har rydda i strikkekurven i dag, fikk tømt den for prosjekt som ikkje blir ferdig på denne siden av jul.
Nå er det ikkje bare ryddig i kurven, men også i hodet og eg koser meg med Aamu etter en god kwil 🙂
Har nykokt kaffi i koppen og eg har spretta en iskald Burn 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN DEILIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

38 kommentarer
    1. Liker bloggen din, du gir meg så masse glede i kvardagen min. Du deler glede, og masse masse latter. Og ikkje minst alt av tips og ideer. Stå på jente. La surmagane seile sin egen sjø 🙈🤣😂🤣😂🤣

    2. Kommer alltid finnes mennesker som ikke kan gledes for andres skyll – det er de menneskene man ikke skal lytte til og renske ut fra livet sitt!
      Elsker din blogg og koser meg med den hver dag!
      Ufoene mine pleier at bestå av det som er ferdig – men ska monteres… Urk! Kjedeligere finnes ikke 🙈😂
      Stå på! Fortsett at lyse opp i hvert fall min dag ❤️

    3. Og de kaller seg voksne…? Minner mer om en gjeng med bortskjemte *****unger. Kanskje norske damer har blitt “Trumpfisert“? Syter hvertfall like mye.

    4. Kanskje gikk de inn å leste, men eg tviler 🤭 eg leser fortsatt men ikke alltid eg kommenterer. Du har gode poeng i innleggene dine, og mange fine strikke tips. Du tør si det eg av og til bare tenker, men ikke tør si høyt 👍

      1. NJaaai, eg tror ikkje de var inne å leste for da hadde de kanskje svart på det eg spør om? 🙂 Eg krever ganske lite for å kunne delta på mine Give Away. Noen ganger stiller eg et par spørsmål som krever 0 kcal å svare på.

        Takk skal du ha forresten <3

    5. I denne bloggverden må det vera mykje misunnelse ute og går, Skjønnar ikkje kvifor folk bryr seg. Du står for din blogg og dine standpunkt, så får andre stå for sitt! Eg trivast med bloggen din, og les kvart innlegg, sjølv om eg ikkje kommentarer. Stå på Vibbedille, du klarer det! Og du har vist meg ein heil ny strikkeverden med alle oppskriftene du legg ut. Takk!

    6. Får også noen stygge kommentarer innimellom, men det preller av.
      Klart man må lese innlegget, MEN, det ser man daglig at enkelte ikke gidder før de kommenterer.
      Enkelte som går igjen, føler jeg konkurrerer om å si mest mulig ufint.
      Liker bloggen din, leser den hver dag, men det er ikke alltid jeg kommenterer 🙂

    7. Følger man ikke spillereglene, er man ikke med på leken/spillet ! …. det lærte vi allerede som barn, ikke sant ? Vi overser Nedbryterne, og gleder oss over Oppmuntrerne ………og jammen -i – meg er du en av de siste !

    8. Så sant👍eg pleie å sei d om alle dei ” surmaga” at eg e jammen glad eg ikkje bur i lag med de🙈🤣
      Lag deg ein goooe kveld🌟

    9. Jeg sier herregud at det går ann , men det gjør visst det. Skulle ikke tro det er voksne som sitter å skriver minner meg litt om en viss person i USA om en skal si det slik. En skulle tro det er noen drit unger.
      Jeg leser men det er ikke alltid jeg heller skriver, men du skriver så knakende godt.
      Her sitter jeg og strikker på kattevotter holder på med tommel på 2 paret skal strikke 5 par og helst skal jeg ha de fleste ferdige inne 30 november pga etter det blir det noen dager eller skal jeg si uker før jeg får begynne å strikke igjen. Men pytt det skal vel gå det også.
      Så får du ha en fin søndags kveld og kos deg med strikkingen.
      Klem fra meg

    10. Du er en av de faste bloggerne som er på min leseliste. Og det har du vært i mange år. Liker variasjonen i det du skriver og alle tips du kommer med.
      Og kjekt og følge familien din.
      Ikke alltid jeg kommenterer, men leser gjør jeg.
      Stå på du Vibbedille. Og jeg vet at du gir «bæng» i nett trolla.

    11. Må bare få takke jeg. Meg har du inspirert mang en gang med dine oppskrifter. Det var også du som fikk meg til å prøve en engelsk oppskrift. Har faktisk strikket et par fler etter det.
      Tommelen opp for deg.
      Har man ikke noe godt å si om folk, så kan man heller holde kjeft.

    12. Jeg leser bloggen din vær dag, og går gjort det i mange år🙂
      Jeg kommenterte på giwe awayen din, men svarte ikke på spørsmålet, ser jeg nå, om jeg liker opal eller holst?
      Har aldri strikket med noen av de jeg, men etter Hva jeg har lest før av deg, er de to flotte garn 🙂

    13. Det er utrolig hva enkelte kan få seg til å si/skrive når de gjemmer seg bak en skjerm, men det er like greit å ignorere dem. Vi er mange som gleder os over bloggen din 🙂 Jeg har fått mange gode ideer fra den og oppdaget noen nye flotte designere so keep up the good work

    14. Auda! Mulig det glapp en kommentar på fb også, eller om jeg bare svarte på en kommentar 😅 Svarte også her. Hvorfor stenger du ikke kommentarfeltet?????

    15. Like morsomt hver gang 😁
      Jeg tenkte å se hva som skjer når jeg har delt innlegget ditt 😉😇
      Ha en fin kveld 😊

    16. Flirte godt,og måtte bare kommentere på at jeg hadde lest hele innlegget😅🤣
      Så det var kommet endel kommentarer om hva de ønsket…igjen 🤣
      Sitter og strikker votter av restelageret med finull inspirert av dine innlegg👍😊
      Stå på, jeg leser og heier på deg 👏👏
      Ha en fin kveld videre🤗

    17. Du inspirerer meg og mange andre. Prøver å bli flinkere til å kommentere innleggene☺. Skjønner ikke hvem som skriver så stygge innlegg, skulle ikke tro det er voksne folk.
      Stå på du, jeg koser meg med bloggen din 🙂

    18. Hej, egentlig er det synd for de mennesker, der er ondskabsfulde og man bør have ondt af dem. Tænk på hvor triste og intetsigende liv, de må leve, når de bruge så meget energi på, at spy galde ud over uskyldige mennesker. Hvis det bare er misundelse over, at andre har indhold i deres liv, ja da har jeg endnu mere ondt af dem. De begærlige og grådige ja….. de må bare bagerst i køen. Skøn blog – kærlig hilsen Kirsten.

    19. Hei. Leser bloggen nesten hver dag. Og det er den eneste jeg følger. Det du kommer med er matnyttig og humoristisk. Stå på du 😃

    20. det er trist å lese att du får slike komentarer,jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen får seg til å skrive slik ,det er jo helt frivillig å gå inn og lese ,like frivillig å være med på en give away ,liker dei det ikke er det et hav av andre blogger dei kan følge ,hadde eg vært deg hadde eg kippet dei fort ut og ikke tatt dei med i trekningen ,jeg synes du har en fin blogg :=)

    21. Hei.Har lest bloggen din i noen år nå.Setter aller mest pris på alle de fine oppskriftene du finner.Tusen takk.
      I den tiden jeg har lest bloggen din,så er det en ting som aldri slutter å forundre meg,når du har give away så er det altså helt utrolig hvor mange som øyner et håp om noen gratis garnnøster.Vel,greit nok det,men hvor er disse sånn ellers?????
      Lurer bare litt på det!! Hmmm!

    22. Takk.Mykje svartsjuke og jantelov her.Hev hode høyt og gå videre vi andre koser oss med det du skriver.

    23. Hei 💖 Fortsett som du gjør, og hev deg over idiotiske kommentarer.. Enkelte har ikke “vede på rett plass” 😊 vi andre koser oss med å lese bloggen din 🌹

    24. Blir helt matt av hva folk kan få seg til å si. Vi prøver å lære ungene til å være høflige og ikke mobbe. Leser bloggen din og koser meg🥰🎉

    25. Digger deg og leser bloggen hver dag!! Du hadde fortjent hver ei krone hvis du hadde tjent på klikk.
      Keep up the good work!!

    26. Digger bloggen din 😊
      Og jeg er ikke ute etter premier for jeg har garn nok.
      Håper du aldri slutter å spre «strikkeordet» til oss.
      Klem fra Bitta

    27. Takker for ord mange trenger å høre. De som vil ha og ha skjønner seg ikke på hva strikking og garn betyr for enkelte. Heller ikke hvor lang tid det tar å bli 100% fornøyd med et produkt/ oppskrift. Har selv noen nøster jeg bare måtte ha, de liggee i skapet ennå, for jeg bare elsker de selvfargede garnene fra to ulike designere jeg setter stor pris på.
      Premien blr du gi til noen som vet hva det betyr, kanskje også setter pris på oppskrifter du legger du.
      For å si det rett ut, har de kun negative ting å si, be de skrolle videre, er nok av oss som setter pris på dine ulike ord i ulike tema.
      ❤Go for it girl.❤

    28. Leser bloggen din om ikke hver dag, så nesten. Digger en reklamefri blogg, dønn ærlig dame med bein i nesa. Stå 🙂

Siste innlegg