LYKKE : Strikkeoppskrift

Designet av Summer Lee

 

Når bilder som dette popper opp på skjermen min går eg litt i knestående av beundring!! WOoOW!!! Gi meg alle tenker eg som regel…sukk…Monogram Sokker, tenk det, dine helt egne sokker! Ja for i oppskriften får du diagram over 26 bokstaver, dvs me her i Norge må klare oss uten Æ Ø Å, men det kan nok sikker trikses til om nødvendig 🙂 Lag sokker med dine egne forbokstaver, eller strikk inn noen ord som passer på dine sokker. Kult, ikkje sant? Ja åsså husk å bruk spreke farger, DA snakker me skikkelig flotte sommersokker!

 

 

 

Designet av Summer Lee

 

Sokkene strikkes i tynt sokkegarn (typ 400 m/100 gr) på pinne 2,25/2,50 – Deilig deilig! Finn frem fargerike smårester og bare “design” dine helt egne sokker 🙂 Så gøy! Dette er jo virkelig en luxusoppskrift som du kan trikse og mikse med. Eg er så heldig å ha fått litt sokker i posten den siste tiden; Disse og Disse
Tenk så gøy det kunne vært å strikke Monogram Sokker til hele familien?

 

THE MONOGRAM SOCKS
Bildene over
Fra str Barn til Voksen XL

Frem til midtnatt søndag (22.mai) får du 15% med koden MONO15

 

 

 

* * * *

 

 

 

Lørdag, og min tanke er bare å fortsette der eg slapp før eg la meg i går. Startet på noen armbånd ser du så eg må få ferdig de før eg fortsetter å perle 🙂 Planen min da eg handlet i går var å mekke hjemmelaget pizza i dag….nå er ikkje akkurat det eg har mest lyst å gjøre i dag…! Hmm håper noen overtar den kjøkkenvakta mi! *ler* 21 dager til alt eg lager skal være pakket og klar…Bare den innpakkingen min kommer jo til å ta tid…Dessuten bør eg virkelig få fart på den jeansjakken om eg skal ha den med meg…Sååå mange planer vettu, baller på seg, men det er ingen som krever noe av meg så eg stresser ikkje over det. Tar med meg det som eg føler er ferdig. Har jo aldri gjort noe som dette før så eg vet jo ikkje hvor mye eller hva, det gjelder å “treffe dagen” til folket – Derfor kan dette gå veldig bra, eller at eg drar hjem igjen med alt sammen 🙂 Spennende blir det uansett!
Kan jo være at eg blir sett på hu galna på haugen som bare perler….!

Vel vel, nå sender eg et kjapt overblikk i heimen før eg stimer inn på Hobbyrommet 🙂

 

 

HA EN FORTREFFELIG
LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg