Lyst på Garn? – Til salgs

 

Ok, eg visste vel at det måtte skje…Nok et rom i Kallaxhylla er tømt…Denne gang er det Silja Garnet som må flytte på seg! Det er har blitt erstattet av DETTE som kom i posten i dag, og nå syns eg at eg er flink altså; Kommer det nytt garn i hus, ja så får eg unna noe av det eg har –
Fin ordning det når eg har lyst på litt nytt 🙂

Silja Garn er et av mine favoritter, eg like rå strikke av det, det gir meg en følelse eg ikkje får av annet garn. Selv om nå er TOM for Silja er det jo et garn som alltid ligger i hyllene på Sparkjøp….
dvs hvis savnet blir for stor så er det bare en liten biltur unna 😀

 

 

 

 

La meg nå se, eg veide dette – Totalt er det 1550 gram, dvs det tilsvarer 31 nøster. Det er 14 hele nøster
og resten er påstartet, men mye mer enn hva restegarn er 🙂 Eg sjekket litt priser, de aller fleste butikkene selger det til 45 kr pr nøste, noen 35 og 38 kr – Er kun Sparkjøp som har salg som selger det til 17 kr. Tok et gjennomsnitt av disse prisene som ble 33 kr (X 31 nøster = 1023 kr) . Eg tenker at hvis noen vil kjøpe alt dette samlet selger eg det for 450 kr (+ Stor Norgespakke 135 kr – Totalt 585 kr)

Er du lysten på ei eske fra meg send meg en SMS 93899225

SOLGT!

 

 

 

 

Jammy! Ble Kyllingsalat (Forrige gang laget eg med tunfisk, også veldig godt) i dag også! Var jo på posten tidligere og eg så at Mega hadde tilbud på nygrilla kylling så da plukket eg med meg 2 stk, nappet og skar opp en hel (Fjernet skinnet) og brukt ei salaten, blir mat i morgen også!

Eg er straks klar til å bare koble av resten av kvelden, skal strikke og se på serie, men eg skal også rote til en konkurranse her på bloggen. Enten kommer den ut nå i kveld eller i morgen tidlig – Følg med!!

 

 

 

 

NYT KWELEN

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg