– Magiske Farger –

Designet av Wool & Pine

 

Hadde eg nå hatt nok rester i Skinny Bugga så hadde eg så absolutt strikket en genser som dette! O M G ! Sååå lekkert! Anyway, har du mye rester i et ikkje alt for tykt garn så kjør på! 2 farger på hver omgang, 1 og 1 maske, altså annen hver maske i hver av fargeren og slik strikket du heeele genseren! Hver omgang i 2 nye farger. WOW! Ja denne lever virkelig opp til navnet sitt: Sea Glass. Mulig du også husker fra barndommen når me samle disse små juvelene i et glass? Tømt du vann i glass så det ut som denne genseren – Sååå fint ♥

 

 

 

Designet av Wool & Pine

 

En ganske så magisk genser! Om du ikkje har nok rester så kan du strikke mer etter hvert som du får rester, ja akkurat slik som mange gjør når de hekler lappeteppe. Hekler en ny lapp hver gang man har nok.
Uansett hvordan du gjør det, genser er og blir en vakker drøm!

 

SEA GLASS SWEATER
Bildene over
Str fra 84 cm til 173 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

I følge VærApp`n er det meldt snø i dag, men ut i uka skal det opp i 9 gr og da skal eg benytte muligheten til å plukke ned jula som henger ute! Makter ikkje stå å pelle ned nanotap`n i minusgrader! Ser forresten at eg må ut med noe mer fuglemat i dag, godt eg beholdt noen i fryseren når eg laget det og ikkje hang ut alt på en gang. Tror eg skal spe på med litt havregryn også, er mange fugler her i dag –
Tror muligens naboen sin matstasjon også er tom?

Tenker eg skal parkere meg på Hobbyrommet i dag også, kjenner eg trenger det. Har noen ideér når det gjelder disse klypene her, fikk noen tips i går, men det var ikkje helt det eg så for meg – Eg liker Dragonfly, så det skal eg prøve meg på! Det skal eg gjøre samtidig som eg strikker på noe smått 🙂 Ende på visa blir muligens at eg sitter
å “drodler” mens eg ser serie 🙂

 

 

LAG DEG EN
FIN SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg