Min dag i bilder

 

Selvfølgelig måtte det blir en del bilder av….i grunne alt mulig! Med ny mobil må alt testes og min mobil har så mange finesser, ja eg ble litt målløs. Det kuleste er at eg kan bruke den som en elektronisk Post-It lapp! DET likte eg, ja og selvfølgelig kamera, hva er det ikkje å elske liksom!?

Ok, etter frokost måtte me teste de “nye” Mochi`ene som me kjøpte i går; Jordbær! Nydelig!
Amira likte den ikkje så da ble det 2 på moi! Deilig!

 

 

 

 

Har slettes ikkje kommer like langt som eg hadde planlagt,
men nå er eg i det minste i gang med nr 2 🙂

 

 

 

 

Etter en stund tok me oss en luftetur rundt i sentrum, lekebutikken her er så digg: De har hobbystash, kakestash – Elsker butikken! Eg kjøpt 3 passende baller, fant kun 2 da når bildet skulle tas! Alex (<—Kattungen!) rota de rundt over alt, ja han elske de nye ballene sine 🙂 Praktiske siden de ikkje kommer under sofaen!

 

 

 

 

Etter heftig lek med Alex flatet ungene (Alex og Amira) ut på sofaen og sovnet! Eg? Vel, eg surra meg ut på kjøkkenet. Etter å ha pløyd gjennom alle skap og skuffer X-antall ganger etter ting og tang eg trengte fikk
eg nå sving på middagen 😀 Startet med 2 flotte kyllingfilé…

 

 

 

 

….laget “signatursalaten” til Amira og meg + eg fikk steik kylling, pinje og hvitløk. På handlerunden vår i går kom me over de nye produktene til Funkygine så da ble det fullkornpasta. Ja og vettu?? Den var virkelig godt, så kanskje eg fremover eg slipper å se ut som en oppblåst zeppelin etter et pastamåltid??

 

 

 

 

Nydelig middag ♥
Oppskrift på denne middagen finner du HER INNE 🙂

 

 

 

 

Det er som sagt lørdag og me har alle 3 flatet rett ut
i hvert vårt hjørne av sofaen…

 

 

 

 

….og det er duket for strikking og serie.
Serie? “This is Us” <—-Fantastisk serie 😀

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg