Min venn, Bunny – IGJEN!

I skikkelig BunnyStil har eg stjælt bilde fra bloggen hans, ja eg har t.o.m klippet i det! *ler*

 

Teksten/Innlegget under her skrev eg i oktober 2021, dvs snaaart 2 år siden….og fortsatt er Bunny en skyteskive her i bloggverden….Ka i alle dager!?? Veldig mange navlebeskuende her inne syns eg..? Eller? Det har vært mange bølger det siste året, felles for de fleste av disse bølgene er at det er Bunny som blir tatt
i dragsuget….Fordi han skrive hva mener? Eller fordi han brøler høyt? Åja, den fyren har sterke meninger, men hvem har ikkje det? Eg mener, når man bryr seg litt lenger enn egen nesetipp trenger me sterke meninger –
Eller tar eg feil? 

Er jammen ikkje enkelt å være venn med en fyr som Bunny….Herregud så mange eg har skuffet de siste årene…Sukk…Men vettu?? Heller en venn som Bunny enn et ti talls venner som skal bestemme hvem eg har lov å like…Hallo liksom! Den dag i dag, altså natt til 15.juli 2023 er eg fortsatt like glad i Bunny, vet det irriterer noen, men eg er retten og sletten for gammel til å bry meg! Ingen skal fortelle meg hvem eg skal like og ikkje like, og det er flere “på lista” som eg begynner å scroller forbi uten å lese…

Har hatt mange, og til tider lange samtaler med Bunny det siste året, og som du vet så møttes me i Bergen før jul og allerede nå i juni møttes med igjen! Herregud for en herlig dag me hadde og nå er det muligens ikkje så lenge før me atter en gang skal treffes! Det gledes ♥ Ja, dessverre, det er helt sant…Sannheten er bare den at Bunny er en fyr som er umulig å ikkje like når du treffer han 🙂 Your loss…

 

 

 

*  *  *  *

 

 

 

Venn tenker du kanskje? Vel, ok…Eg har intet usnakk med Bunny, ei heller ser eg på han som en uvenn, så da faller han inn under kategorien “Venn” for meg. Bloggvenn om du må ha det mer spesifikk for eg har ikkje møtt han. Men ok, eg fikk uansett lyst å gi han et innlegg her på bloggen fordi eg syns han fortjener det 😀 Det har me i allefall til felles; Me er begge Veteranbloggere, så egentlig tror eg også han venter på at det snart skal daaale en Hederspris eller noe ned et sted i nærheten – snaaart...

Mitt inntrykk av Bunny er at han er raus, eg har sett han har roset flere på bloggen sin og det er ikkje bare noe
i forbi farten, neida han vier både den ene og andre hele innlegg på bloggen sin – Det syns eg er fint!
Det er fint å lese hva han synes om andre, han er flink å fremheve og rose. Det har han også gjort om meg,
vel å merke i regi av at han har fått eller kjøpt noe av meg. Poenget er at han hadde ikkje trengt å nevnt det en gang, men han gjør det likevel. Eg vet at eg setter pris på det, det gjør noe med den dagen liksom. Ja for ikkje kom her å si at du ikkje liker det når noen snakker godt om deg? Det føles lunt og godt ♥
SÅ Takk Bunny, du er flink til nettopp det!

Eg kan uten problem innrømme at eg ikkje har lest alt på bloggen hans, en periode var eg bare innom sporadisk fordi eg følte han “Bråkte” hehe Han har nok flere innlegg som mange er uenige i, eller som de syns er på kanten av hva man burde skrive. Han skriver jo selv at han er “Rå, smågal og rett fra levra” og det står han for. Han er ikkje redd for å skrive hva han mener, det er bra! Han tviler ikkje på egne utsagn om han blir konfrontert.
Det er noe av det MEST irriterende med noen bloggere….de endre mening 100 ganger alt etter
om en lesere er enig eller ei…*Slitsomt*

Han har flere innlegg eg ikkje er helt enig i, men om eg snur på flisa og tar på meg skoa hans så skjønner eg veldig godt både hva han mener og hva han skriver, det burde du prøve en gang før du stempler en person. Faktisk så har eg noen ganger endt opp med å være enig likevel. Nå har det blitt sånn at eg må innom Bunny hver dag, ja han er blitt en del av den faste runden på Topplista til morgenkaffien, noen ganger får eg kaffi`n i halsen, men eg tåler da så pass. Mitt inntrykk er som sagt at han er veldig raus, han koser seg hjemme med sine kjære og digger til med god mat og hygge. Hva eg har skjønt så har han røynt livet på flere måter som har satt spor,
men likevel så byr han godt på seg selv og ser andre.

For å si det sånn; Er du ute etter en blogger som dra det til de fleste ytterkanter,
ja da er Bunny stedet du søker, ja det kan absolutt være verdt det 😀

La noen få en fin dag i dag – Basert på hva du sier eller gjør, du vet?
Det er ikkje alltid det skal så mye til ♥

 

 

 

Tenk før du skriver
og mener…

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer
    1. Ja han er en herlig fyr, rett fra levra, rå og smågal. Liker fyren og følger ham. Synes det er så utrolig trist at det som skal kalles voksne samfunnsborgere skal drive en slik heksejakt på ham. Dessverre ikke den første som har fått svi, og endt med store problemer. Og er nok neppe den siste heller. Blir vel for nettrollene å finne en ny de kan hakke på nå. Hvis han gir seg.
      Rart at det ikke er mulig å utestenge noen fra bloggplattformen når det blir grov mobbing og trakassering i innleggene eller kommentarfeltene.
      Liv

    2. Jeg lurer på hvorfor dere bloggere lukker øynene for Kjerringtankers mobbing og psykiske terror? Dere kommenterer så koselig på bloggen henne, med smilefjes og hjerter. Det hun driver med er ikke greit, men alle snur seg bort og lar det skje. Trist, uendelig trist. Hvem blir den neste hun psykisk får lov til å knekke og mobbe bort fra Blogg.no

    3. Det er så jævla tragisk dette her at jeg finner ingen dekkende ord for å beskrive det.. Jeg var jo naiv nok til å tro stridsøksen var begravet etter de respektive personer hadde et tilsynelatende vellykket møte face to face, så dermed blir det liksom ekstra trist når så ikke er tilfelle allikevel..
      – Hva Bunny’en angår, har jeg igrunnen blitt mer og mer bevisst på spørsmålet hvorfor publikum går i strupen på ham, mens de kun er respektfulle ovenfor meg, -som også har det med å være kontroversiell og direkte. -Og spesielt i de sakene vi formidler det samme budskapet, slik som f.eks i c19 -anliggende og langt på vei i forhold til fremmedkulturell innvandring. Bunny har riktignok et generelt fokus på dette med innvandring fra muslimske stater, hvor han går hakket lengre enn meg, men på den annen side, har jeg utfordret på flere områder. Mens Bunny f.eks har tatt til orde for barns rettigheter, har jo jeg virkelig bannet i kirken på dette området ved gjentatte anledninger å gå ut med slikt som at jeg ikke er barnekjær, at jeg mener det er alt for stort fokus på unger, og at jeg rett og slett driter i de saker som angår barn uten at det har avstedkommet en eneste hissig tilbakemelding!
      Etter at samfunnet åpnet opp igjen, og jeg er tilbake i jobb, blir det selvsagt mindre blogging, og dermed noe færre klikk enn i den tiden hvor også jeg kunne legge ut typ tre innlegg på en dag. Men dette gjelder like fullt om jeg har hatt 500 eller 1500 sidevisninger, -og dessuten er det på toppen av alt mange av de samme folka som kommenterer. I tillegg, er jo kommentarfeltet mitt vidåpent, slik at intet må godkjennes før det publiseres slik som hos Bunny.
      – Så hvorfor går de rett i strupen på Bunny der det i ytterste konsekvens uttrykkes høflig/sakelig uenighet til meg?? Jeg har jo såpass evne til å se dette her i et objektivt lys at det peker i retning av en flokkmentalitet som i en typ symbiose har utnevnt ham som noe tilnærmet en folkefiende. Og ironisk nok, har det vel enda ikke skjedd at de mange hodene som utgjør en slik symbiose har virket positivt på intelligensen i disse massesuggesjonene, for å si det sånn *hehe* 😛

      1. Er da ingen andre enn Bien og Kjerringtanker som er i strupen på meg iht de tema du nevner. Og da er det jo slik at du ligger jo ikke over sistnevnte på topplisten, derav ingen omtale. Ei heller er det at de er meningsmotstandere i disse tema som er greia, psykologisk sett er det irrelevant, for hvor nødvendig er det å til stadighet lage en sak av at man står på hver sin side når det kommer til nevnte temaer? Det er jo avklart for flere år siden. Nei, her går det på på person, ikke sak. Når det kommer til kommentarfelt, så bedriver du koseprat med disse nevnte, samtidig som du er kvinne, noe som er en fordel da disse to kvinnene er ganske tydelig frustrerte mannehatere. Når du heller ikke bryr deg om kommentarer, og ikke responderer på dem før det har gått timer og dager, da er det jo ikke morsomt for dem heller. Jeg derimot har bygget meg opp en frustrasjon som jeg ikke hadde før pandemi, reagerer med litt mer følelser enn deg. Ikke at du ikke har dem, men du er slik som jeg en gang var husker du, og igjen da er det ikke morsomt for insektene. Hårsår..? Kanskje.. men det gjør det ikke noe mer rett å lete seg ut «offer» å plage daglig inntil man kanskje går fra vettet. Jeg er jo ikke den første, og blir nok ikke den siste.

Siste innlegg