~ MY CAR ~

(Bak på bilen)

 

Skal det være, så skal det være 😀 Aldri hadde eg sett for meg at eg en dag skulle kjøre en brun bil…aller minst eie en brun bil hehe Men, etter hvert har eg blitt ganske glad i denne lille “billa” ♥ Det hele startet egentlig i oktober 2020, midt i Covid styret. Dib fikk lappen i oktober `20 og eg syns ingenting om at han skulle ta bussen frem/tilbake midt i disse smitteperiodene og det falt seg helt naturlig at han da kjørte vår bil. Dette gikk da litt utover en 3.part, nemligen mor mi. Med nytatt sertifikat var det ikkje lett å få Dib til å parkere inni mellom, me husker jo alle den perioden – Dessuten var han elektrikkerlærling på tidspunktet og trengte virkelig en stor bil til jobb med tanke på alt verktøyet. Siden mor mi ikkje kjørte lenger ble det til at hun da fikk seg bil m/sjåfør – Meg 🙂 God deal det, eg hadde da bil til fri bruk og eg ordent det hun hadde behov for og kjørte henne steder om ingen andre kunne.

I løpet av denne perioden har mor mi flere ganger sagt at “Det blir nok din bil en dag”, hvor eg bare har svart “Jaja, før du vet ordet av det så farter du snart rundt igjen”. Men slik ble det jo ikkje. Vel vel, hun fikk rett og hun ga meg bilen mens hun var på SUS. Eneste som nå mangler er om.reg – Venter på noen papirer for å gjøre det, men ellers fikk en ny bombrikke i posten i dag og forsikringen er fikset. Ikkje visste eg at man fikk lik bonus på bil nr 2?? Siden eg aldri har eiet bil før var eg sikkert på å starte nederste på stigen, men nei da, ble full pott og 80% –
Me har i alle år kjørt skadefritt 🙂 Så herlig!

 

 

 

 

Det første eg tenkte da bilen ble min var å sende Nina Babsy en melding MoHaaa Min bil, er min bil!! *ler*
Nina Babsy og eg går waaay back så hun var ikkje vanskelig å be! Hun driver mye med foliéring så dette fikset hun kjapt. Eg der i mot, som faktisk har foliért en haug med biler sleit med dette lille her! Haha Det var 0 stress å få det på bilen, men eg sleit med å overføre til plastikken. Jaja eg fikk det til, mistet en prikk over I`en på veien,
men alt i alt veldig fornøyd! Tenkte å ikkje gå for “hardt” ut, men litt enkelt i starten –
Bare sånn i tilfellet noen andre vil kjøre 🙂

Dette vil også si at eg fikk vasket bilen i dag,
måtte rett og slett benytte meg av det fine været!

 

 

Men nå??

 

Nå skal eg KUN sitte her å plundre! Masse som skal monteres og pakkes, akkurat sånn dill som eg liker å surre med. Fikk en ekstremt kjekk pakke i posten i dag med noe som eg skal lage. Eller, egentlig skal eg ha Trym
og Alma Sofie her for å lage litt julegøy
, men det blir ikkje før etter Strikkefestivalen neste måned. Kjøpte jo selvfølgelig litt ekstra da vettu slik at eg kan lage noen til meg selv også, kanskje eg tar med noen på Strikkefestivalen, om det blir vellykket 🙂 Kjempemorsomt og noe de aller fleste har et forhold til.

Som du ser på bildet over her har eg fortsatt 2,2 kilo perler
som eg vil bli kvitt…sukk...

 

 

 

Det er ganske kaos her på skrivebordet, ja egentlig burde hele Hobbyrommet vært vasket, men det blir ikkje i dag! Nå er eg passe kaputt, så pass at eg tror eg drøyer dusjen til i morgen! Da er det gale da!

Nå først skal eg sitte å kutte en del papir, satser på å få kuttet opp alt som skal til Takkekortene også, greit med hva som er gjort – Er jo fredag, noe som vil si at eg kan rangle 🙂 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg