NÅ BESVIMER EG!

Designet av Stephen West

 

En genser blir sjeldent bedre enn dette, i allefall om man vil ha et litt enkelt design – Eller forresten; Noe bedre enn å bare kle seg i striper, for min del må de ikkje være bredere enn dette 🙂 Når eg skal forklare hvilke striper eg liker så er det alltid “Sånne Nøstebarnstriper”. Har du strikket Nøstebarnklær så skjønner du hva eg mener 🙂

 

 

 

Designet av Stephen West

 

Så ja, dette er absolutt en genser eg plukker med meg, selv om eg ikkje er sååå glad i rundfelling…Føler denne type øking blir litt feil på meg – Foretrekker raglan 🙂 Men altså, genseren er strikket i tynt garn, ull/merino 434m pr 100 gr. For mange år siden startet eg på en genser i Opal garn…Ble aldri ferdig, men en dag må eg ha en i Opal bare fordi…

 

RAINBOW RING SWEATER
Bildene over
Fra str 81 cm til 163 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

NÅ begynner eg å bli annige (<–Utålmodig!) Venter på deilig garn fra Holst Garn…Sist bevegelsen er fra PostNord Danmark 13/5…Eg har ikkje tenkt å kaste meg over det ved ankomst å legge opp, nei nei, men eg vil se og ta på det – Ja og se om det ser like “riktig” ut som da eg plukket farger i nettbutikken…Noen ganger kan farger kræsje fullstendig når man ser det på ekte…Men eg trooor dette skal gå bra…*Krysser fingrene* Meeen, det skal vel noe til for at hele alle 13 fargene skal stå til forventningene…*spent*

Jaja, blir ikkje noe strikking ennå i dag da, skal ut på tur. Blir topp nr 8 i dag, eg vet at “folk” springer gjerne 7 nuter eller topper på en dag, min første topp var 18.april så eg blir nok ferdig leeenge før fristen som er i okt/nov.

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Ny-de-lig med striper i flotte farger🤩 Blir så glad av sånt😁 Enig ang fellinga. Raglan er finere🙂
      Topper skal man ta i eget tempo. Skal man sammenligne seg med toppslukerne blir man fort umotivert . Du må heller kose deg🙂 Ta med deg en sokk i lommen, så strikker du noen runder når du sitter på toppen og nyter utsikten 😉

      1. Hvis eg hadde sammenlignet meg med søs så kunne eg bare pakket sammen haha Det er hun som må slakke litt ned, men eg merker at eg er mye sprekere nå når eg går en topp enn det eg var på min først 18.april 🙂 Det går fremover. Har ikkje tid å strikke på toppen hehe Me drikker litt, evn en bar og så er det ned igjen 🙂

Siste innlegg