Nå gir eg opp!

Designet av Isabell Kraemer

 

Ok, da var me her igjen da! Ka skal eg gjøre liksom? Det er umulig å holde tritt med denne dama her altså, ja det koker faktisk litt under øyenbryna nå for eg har så mye på gang i disse strikkekurvene min du kan neppe skjønne det! Eller, egentlig så tror eg du skjønner hvordan dette kan være, VALGETS KVALER DeLux! Valg? Det er jo egentlig ikkje et valg en gang for eg kan jo bare strikke ALT åsså ferdig med det liksom, men når!?!?
Vel, det er jo bare å ta det hele fra stuen å sette fart og rett og slett bare kose meg 🙂

Uansett, oppskrifter og nye design er jo gøy så me får se på det som det nye Glansbilde-Samlinga haha
De fleste har jo en form for samlemani og dette er absolutt helt innafor 🙂

 

Designet av Isabell Kraemer

 

Tror faktisk dette må være noe av det søteste og mest sjarmerende Isabell Kraemer har designet!! Tror faktisk at mor mi hadde likt denne veldig godt!! Kanskje det kunne blitt den ene Julegaven eg strikket i år?? *Tenkeboksen*

 

MARIECHEN
Bildene over
Fra 89,5 cm til 129,5 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

Nei vettu ka?? Nå står ikkje verden til Påske(!!!) Jadda neida så, men denne frua skal nå strikke sokker! HA! Endelig skal det komme noen skikkelig rålekre og ikkje minst magiske sokker på mine pinner!! Hva det dreier seg om kan du lese om HER! JuHuuu Garnet er allerede i lufta på vei hjem til postkassa vår og ja; Eg GLEDER meg!! Sokkene som skal strikkes er One of a Kind og ingen har før sett makan 🙂
Om ikkje noe annet så blir det vel kanskje de dyreste sokkene eg har strikket haha

Andre strikkerelaterte aktiviteter er at nå at begge ermene til Amira sin kjolesak ferdig og eg skal nå etterpå legge opp til ryggen! JuHuuu Herligheten kan du ta en titt på HER 🙂 Den blir et fryd for øyet!

Er litt trøtt i dag for vettu?? Klokka nærmet seg styggfort halv 4 før eg var i seng i natt og DET kan eg bare takke meg selv for! Her for ei uke siden spurte Amira om eg kunne lage ei stor vaffelrøre som hun skulle ha med på jobben i dag, det er VårFest på jobben. Eg spurte bare hvor stor den måtte være og da fikk eg til svar at de skulle steike vafler 17-20. Ok, da regnet eg jo fort i hodet at det er absolutt overkommelig. Eg svippet ned på Rema i går og kjøpte det eg trengte, hjem, svingte vipsen og fylte opp 2 stk 1,5 liter brusflasker. I går da Amira nesten var på vei i seng spurte hun om det var flere enn de 2 flaskene med røre og eg svarte at det er MER enn nok! Da ble misfortåelsen oppklarte!! Eg trodde hun hadde ment 17-20 vafler, men neida, de skulle steika vafler fra klokke 17 til klokken 20!! Haha Må jo si at eg reagerte litt på antall vafler hun opplyste meg om, men men det var jo bare å svinge vispen igjen og etter en liten time hadde eg laget 6 liter til, så hun fikk da med seg totalt 9 liter og det bør jo holde til en del vafler 🙂 Du kan si me lo godt! *ler*

Bare sånn på tampen må eg fortelle at det er hele 13 grader ute her akkurat nå!! Ja og sola skinner fra nesten skyfri himmel!!! Slå den du!! Ha ha eg slår den selv for det er meldt opp til 17/18 grader her i dag!! Det er da eg spør: HVA SKJER!?? Det er nesten som eg kan HØRE at alle trærene rett utenfor popper ut så i dag kommer det garantert til å bli skikkelig grønt ute! LOVE IT!

 

Men NÅ?
Ny kaffi må lages og så er det frem med strikketøyet!!
Me tjuvstarte HelgeHandelen i går og var på en for oss ny arabisk butikk i går kwell og DER hadde de masse go`saker! Kanskje eg får overtalt Ali til å hente hjem resten senere for nå sover han vettu 🙂

 

 

 

KOS DEG
OG HA EN MAGISK DAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei litt sliten, men ivrig Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Altså hallo??!!! Tror dette er den fineste jakka jeg har sett på veldig lenge! Har en sterk mistanke på at den må bli min.
      Tusen takk for tips

Siste innlegg