“Nå har a pønta til jul!”

 

 

Se det ja! Nå er det pyntet og klar til jul! Får noen ganger et innfall og bare må tegne!! Når eg sitter å diller på denne måten kan det går flere timer…! Har ikkje sett filmen ennå (The Nightmare befor Christmas) kun trailere, men filmen skal sees! Figurene er jo helt konge og eg er sikker på at eg vil like filmen også 😀 Kjekke figurere å tegne og dette fixer også du helt enkelt! Hvordan eg tegnet de kan du se i dette innlegget, det er noe alle klarer! Tja, noen vil vel si at det er juks, på en måte er det jo det, men den ordentlig jobben er jo å fargelegge!
Anbefaler å bruke litt tid på det, prøve med litt forskjellig 🙂

Eg har brukte både Poscatusjer, maling og pastell kritt 🙂  Klippet så ut bildene og monterte de sammen med disse fantastiske glitterarkene!! Må nok ha en pakke til med de ja! Hele “kunstverket” er montert i ei A4 ramme, akkurat passe stort 😀

 

 

 

 

Men altså….Nå ser eg jo at den apekatten der er fullstendig malplassert! Den må bort bort! Kanskje heller et perlekunstverk av Jack eller Sally må opp akkurat der….!? Ikkje sant…så fort kan et nytt prosjekt
poppe inn i hodet!….På an igjen…

 

 

 

 

Men altså, her skal du se!?!? Mitt nyeste leketøy som eg gleder meg til å finne ut av!! O`la la!! Hvor i alle dager starten man liksom!?? Akkurat nå vet eg ikkje hva eg trenger og hvor mye eg trenger…Alltid sånn frem til man vet hva og hvordan…Egentlig så klør det etter å finne ut, samtidig som det er litt skrekkblandet fryd med å starte…!
Eg har kun parkert den her, ikkje koblet eller noen ting…*Skummelt*

 

 

 

Ellers sitter eg her med tidenes gangsperr i rompe og lår….Den klokka der kan umulig ha vært “pålogget” i går!?! Fikk den seriøst ikkje med seg hva søs og eg hva ute på?? Men ok, eg skal ut i dag!! Pga litt tidspress blir en “Kjapp” tur rundt Store Stokkavann, sola skinner og det er 3 gr – Blir herlig og friskt det!! Ellers er søs på hogget
og frister med topptur i morgen! Mulig det kunne smakt godt? Målet er i så fall
Bjørndalsfjellet som eg har vært på før….Tenk det du!?!? Gøy å kunne si: “Å ja, ja der har eg vært før” – Når det snakkes om fjelltopper liksom….
Me er DER nå
*ler*

Tja, kjenner eg er sulten så kanskje noe mat hadde gjort susen!
Tenker det blir en fin dag i dag!

 

 

 

KOS DEG OG NYT DEN

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg