~NATTARBEID ~

Reklame | Rito Hobby

 

Dagen i går gikk regel rett i dass! Mage og hode var helt på ville veier og det mest av dagen/kwell ble tilbragt i senga….Helt utrolig at eg faktisk orket å kjøre både til flyplassen og ut å mate Alex (<— Kattunge 6 mnd). Når eg våknet i halv 11 tiden i går kwell kunne eg ikkje huske eg hadde gjort noe av delene *Humrer*. Godt over midtnatt følte eg ting ble bedre og eg satt bakoverlent i den gode stolen min å så på serie før eg begynte å potle litt. Orket ikkje de største bevegelsene så eg ble sittene å skjære i kartong…Jadda…Har et sånn makkverk som eg bare drar og kutter med, helt genialt! Etter hvert fikk eg da gjort noe; Det aller meste av sånn smådill eg har laget ble ganske så snaisent pakket inn ♥ Fornøyd med det! Etter mange år med hobby og tegning har eg en fin samling av kartong/papir, vet jo aldri når man trenger noe. *kjekt å ha*

 

Alt i dette innlegget er perlet med HAMA MINI som eg får fra Rito Hobby 🙂 Hama Mini er de minste perlene i Hama serien og eg anbefaler på det sterkes å bruke en god Pinsett!

 

 

 

 

Pr nå ble disse favoritter mine! Liker du å skrive dagbok (F.eks skoledagbok?) Både gøy og godt med diverse binderser, stilig til “Bullet Journal” som er så populært å lage, eller som detalje på et hjememlaget kort 🙂 

 

 

 

 

Har laget en del binderser i 3 forskjellige størrelser. Meget god kvalitet på selve bindersene. Disse biene er de minste og selve bien er ca 1 cm 🙂 Søtere enn dette blir det vel ikkje? Det kan eg si, selv om det er smått så tar det faktisk tid å perle, men igjen: Eg elsker jo denne type dill.

Det kom også noen pakker i posten i går, bla den rosa tusjen så nå er også jeansjakken helt ferdig + eg fikk større cellofanposer og eg satser på å få pakket resten av Blomsterpinnene i løpet av dagen 🙂
Det begynner å nærme seg si! Woop Woop!

 

 

 

* * * *

 

 

 

Det blir et merkelig døgn når man sover for det meste og står opp halv 11 på kwellen! Da er man på bærtur gitt hehe La meg igjen i 2 tiden i natt og våknet halv 7 – Får jo være måte på hvor lenge ryggen orker å ligge. Våknet med like dårlig hode og mage som i går, men etter litt bevegelse og litt ingefær føles det heldigvis bedre. Det er jo torsdag og eg skal på handel for mor mi. Må nok ta det i litt slow-motion vil eg tro. De nye krøllene mine ser også ut som “krusete spiker” etter et døgn ned i puta haha De må eg bare vaske før eg legger ut på hjul!

Vurderer om eg skal svinge innom Europris…Føler eg burde hatt noen plastkasser til alt dillet som eg skal ha med meg neste helg…? Har mange kasser hjemme, men vet ikkje om eg orker tømme de midlertidig for å pakke ned det eg har laget…Hmm…man kan jo egentlig aldri ha for mange slike kasser, eller? Hmm *tenker litt på det mens eg stikker å vasker håret*

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg