Noe Lykke kan kjøpes!

 

Ikkje trenger det kostet flesk heller, men ja det føltes herlig å valse ut av Ikea med 4 nye kurver (kjøpte jo 2 forrige gangen eg var der) så nå har eg 6 stk på toppen av hylla 🙂 Du kan si eg kjøpte meg plass til noe mer garn *ler* Det er jo ikkje alle garntyper eg har som fyller en hel hylla, da passer det bedre med en kurv. Syns jo også de er supersøt! ♥ Kurvene heter forresten RISATORP og finnes i 3 farger ♥

 

 

 

 

Plukket også med meg en 2-pk med slike bladholdere så nå har eg kontroll på alle heftene mine 🙂 Amira og eg svinset litt rundt ute på Ikea og tok en kjapp Pizzalunsj i bilen og IkeaKanelBoller til dessert! Ble en lang dag for min del og eg var ikkje hjemme før i 18 tiden…Nevnte eg at eg sov ca 4 t i natt?? ZzzZZzzz

Dette er det eg kaller å shoppe på resirkulerte penger 🙂
Eg solgte litt garn i går (Det er litt igjen) så i dag kunne eg unne meg litt shopping, og det uten at det egentlig har kostet meg noe 🙂 Du bør prøve, det “smaker” godt!

 

 

 

 

Men ok….Dagen min startet jo egentlig hos legen. Der fikk eg jo bekreftet mine mistanker, det var faktisk 2 Ribbens brudd! Et over brystet (Et stykke nedenfor krakebeinet) og et under brystet – “Hvordan i alle dager klarte du det?” spurte legen “Har du beskjørhet eller hva?” , Ja det ble litt lått og løye for det skulle være litt umulig å klare å brekke de på egen hånd der mine tydeligvis var brukket. Men eg har jo på en måte sikkert slitt de av, ikkje vet eg, det “Snæppet” og “Poppet” godt da det skjedd så nå vet eg jo hva eg ikkje skal gjøre hehe.

“Holde deg i ro i 4 uker” var beskjeden, så ja, da vet eg om noen som er nødt å ta grep her hjemme for eg sitter ikkje i ro og lar rotet vente i 4 uker *ler*

Jaja i morgen skal eg fortsett å Baaaare kose meg på Hobbyrommet, går helt fint å rydde/flytte på ting selv om venstre side av kroppen skal holdes i ro, mulig det bare tar litt lengre tid, men det går fint 🙂 (Skal faktisk avgårde å få stikk Nr 1…) Vil trooo at det blir mer garn som må ut å reise, har faktisk en god del OLEANA Garn eg har hatt liggende noen år, eg kommer nok aldri til å strikke av det…Synd, men sant! Det er et nydelig garn, tynn og delikat ull. (Kan legge ut bilde i morgen) Alt er nøstet opp, og noe er nøstet opp dobbelt (Fordi det er tynt), eg har strikket en del prøvelapper i det og det er helt nydelig! Har prøvd å finne ut hva garnet koster, men det ser ut for at det ikkje finnes Oleana Garn lenger? Finner bare masse nydelig Ferdig strikka design som blir solgt. Hvis noen har kjenskap til garnet, gi meg gjerne litt info 🙂 Det ligner på Kamgarnet til Hillesvåg – I samme gate i allefall.

Tenker eg svinser inn på Hobbyrommet mitt og bare planlegger litt mer eg…

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

8 kommentarer
    1. Så fint det blir hos deg😊 Sånn hylle kan jeg tenke meg å ha garnet mitt i, det ble knall fint 😊

    2. Det blir veldig fint! Fine farger og system. Rart at du får første stikk nå, jeg får også neste uke. Men Stavanger slapp vel å gi fra seg doser, og er derfor kommet til 30-åringene. Håper familien snart kan få hjelp, kan ikke sette meg inn i hvordan det må være å leve slik, annet enn at det er umenneskelig ❤

      1. Takk skal du ha 😀 Eg bor i Sola Kommune og her måtte alle vaksinene sendes til Oslo for en stund siden, så me ligger bakpå her….

    3. Har du kjøpt hylla på IKEA? Jeg skal ordne meg nytt hobbyrom, og kunne tenke meg maken hylle til garnet mitt. Hvor mange rom er det i den?

      1. Ja den er fra Ikea, men eg kjøpte den på Finn.no i 2017 da eg laget Garnrommet, i den eg bruker nå er det 16 hyller. Kallax heter hyllene og de finnes i flere varianter. Anbefaler å kikke på Finn, pleier å være mange der 😀

Siste innlegg