Nye Tøfler?

Designet av Adriana M.

 

Vettu hva? Finn deg et par stilige “Flipp-Flopp” og lag de kuleste hus“skoa” eller….spar dem og bruk dem som sommersko – Neste år! Er du litt vågal så kan du pynte og dekorerer slike sko/tøfler nesten til det ugjenkjennelige *ler* Dra det så langt du tør! Eg ser jo plutselig for meg masse morsomme varianter 😀

 

 

 

 

Designet av Adriana M.

 

De hekles med tynt bomullsgarn, typ babytykkelse på nål nr 2 og 2,5. Skal du bruke de som tøfler nå gjennom vinteren? Ingen problem, bruk ullgarn – Det går helt fint. Gave? Why not! Utvidet gave? Yes!
Strikket et par matchende ullsokker til, vel verdt å prøve 🙂

 

SUMMER CLOGS
Bildene over
Flere størrelser

 

 

* * * *

 

 

 

Da var det endelig fredag! Dvs også si at eg nå har kun 1 uke på å forberede meg til den der Take Over for Rito på Instagram!! Oj Oj, nå må eg få gang altså! Eg vet at når eg først setter i gang så går det unna, men eg må bare først klare å “pause” det eg holder på med….men det er jo sååå kjekt! + eg vil lage noen flere armbånd/smykker til det smykkeskrinet eg driver å “fyller”…Skal se om eg ikkje kan få til å finpusse den der skulpturen min også…Ikkje sant..! Aller helst har eg bare lyst å krype under dyna igjen, våknet alt for tidlig i dag og det ble for lite nattesøvn rett og slett…Eg er liksom der at eg bare kan droppe ut på helgehandelen haha Som sagt?
Godt at det er fredag OG helg!

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg