Nytt Familiemedlem

 

Endelig! Ventetiden har vært lang og dagen i dag har Amira gledet seg til lenge! En hemmelighet bare hun og eg har visst om. De har lenge planlagt at de kunne tenke seg en liten katt, Eirik har virkelig vært giret. Amira hadde lovet han at neste år var en fin tid *humrer* for da kunne de ta litt av ferien samtidig. Hun har for lenge siden planlagt å gi han dette i bryllupsgave så i dag var det ut på tur! Eirik ante ingenting! Hun kom å hentet meg,
og turen gikk først til en store dyrebutikk for å kjøpe inn alt som trengtes av utstyr og mat + div. Jammen ble det med en del godbiter til Milo (<—KATTA!) også 🙂 Kan nevne at eg kjøpte snop m/katteminte,
hehe
Dette kan bli kaos!

Sååå var det hjem til de som hadde kattungen. For en bedagelig liten fyr, en virkelig nysgjerrig nydelig krabat. Bilturen hjem gikk fint selv om mammahjerte til Amira sikker krympet når han hylte litt ♥
Skummelt å kjøre bil, men det gikk veldig fint.

Hjemme hos Amira og de var det som å se en katt komme hjem. Totalt avslappet, lusket litt rundt, men helt rolig. Inspiserte den nye doen og den nye hula og var virkelig fornøyd.
Etter en halvtime vel så flatet han fullstendig ut på sofaen og sovnet…

 

 


…Hils på søteste Alex ♥
Født 15.nov 2021

 

 

 

 

Var innom på Mega når Amira kjørte meg hjem, og der fant me disse! Smakt de?? Oh My!! Hekkan de er gode!
Me var tidligere i dag innom en Asiatisk butikk å kjøpte Popping Boba, der fant en vanlige Mochi (Ikkje is inni) men eg ville jo hatt jordbær noe de var tomt for så derfor ble det isvarianten i dag 🙂
Kosta egentlig flesk, men sååå verdt det!

Var forresten deilig å lufte seg litt i dag, men kjenner at hodet fortsatt ikkje er helt på plass. Planen nå er å lage en digg Boba, slenge beina høyt å kose meg med hekling og Kompani Lauritzen.

 

 

HA EN KOSELIG
KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg