Nytt Garn # GIVE AWAY

Reklame | Gullungen Garn/ House Of Yarn


Juhuuu det ble selvfølgelig en kjapp tur innom Joker i dag for det nye garnet kan jo ikkje ligge der helt alene!
Åååå sjekk de deilige fargene eg valgte meg denne gangen! Tror virkelig dette kan bli noe
tøft hvis eg bare får ideèn min i hodet ned på papiret 🙂

 


I fjor høst strikket eg for første gang i GULLUNGEN og eg syns det var en drøm å strikke med og resultatet da ble DENNE DEILIGE GENSEREN som ble gitt i 2 år gave til lille Alma ♥ Hadde eg ikkje likt garnet, ja så hadde eg ikkje orket å gått løst på nok et prosjekt, ganske logisk ikkje det? Uansett så er garnet helt supert til de små som gjerne synes ull kan klø litt, dessuten er garnet som er en blanding av Merino, Alpakka
og Bomull helt suverent nå på våren og ut over sommeren 🙂

 


Gullungen Garn fra House of Yarn er et deilig, mykt og lunt rundspunnet garn i rene naturfiber. Mykheten gjør at garnet er perfekt til baby– og småbarnsplagg, men er selvsagt like godt egnet til større barn og voksen.
Dette kan sikkert både de aller minste og større barn tåle rett på huden.

Garnet er et resultat av at Barnekreftforeningen og House of Yarn har inngått et samarbeid.

Vi ønsker å bidra til et større fokus på og mer kunnskap om barnekreft. Sammen lanserte vi et helt nytt garn; GULLUNGEN GARN – og helt nye deilige design og strikkeoppskrifter i en skjønn miks & match mini-kolleksjon til små­gutter og småjenter fra 0–6 år. I tillegg har vi oppskrift på jakke og genser til alle Mammahjerter.

For hvert solgte nøste, går 5 KRONER til Barnekreftforeningens arbeid.

HER INNE finner du masse strikke og hekleoppskrifter som du kan bruke Gullungen til 🙂
Etter sommeren kommer det nye og lekre farger i garnet, men alle de 8 fargene fra i fjor ligger
enn så lenge å bare venter på deg og dine strikkepinner.

 


For et par 3 uker siden nevnte eg i et innlegg at eg hadde et extra YARNMADE eg ville gi bort, men det var ikkje så stor respons akkurat da. Har inntrykk av at ganske mange ikkje helt leser alt hva eg skriver (Det skjønner eg veldig fort pga spørsmålene som blir stilt i kommentarfeltet hehe Det som blir spurt om står som regel her i teksten) Anyway, nå ligger i allefall dette deilige bladet klart å venter på deg og du skal også få med deg…

 


…4 deilige GULLUNGEN nøster som du kan kose deg med 🙂 Her er i allefall nok til et topp evn et skjørt 🙂

Kan jo passe fint med litt oppskrifter og nytt garn til Påskeferien 🙂 Ellers kan du laste ned Yarnmade HER INNE og det er masse fine oppskrifter i magasinet 🙂 For å delta her må du bare skrive en kommentar
under dette innlegget (Ikkje på Facebook).

 

Kommer til å trekke en vinner på FREDAG 5.april sånn litt ut på ettermiddag/kvelden.

 

 

* * * *

 

 

Denne dagen har i grunnen gått i ett! Etter at eg hadde “montert meg selv” i formiddag var det ut og ned på butikken en tur, opp til mor mi noen timer, hjem, lage mat til Dib, en pause i go`stolen før det var ut å kjøre med Dib og etter hvert slippe han av på trening. Ali er litt satt ut av drift i dag siden han våknet opp med en akutt veldig vond skulder. Eg er sikker på at han har fått betennelse slik eg fikk for det minner om det når han forteller.
Han er ikkje den som vil til legen + han er ganske sta så da får me se det an en dag eller 2,
hvis ikkje kjører eg han ut til legen. Mannfolk altså! haha

SÅ nei, det er ikkje blitt strikkings i dag, men det skal det bli nå! Skal bare mekke meg litt kaffi først og nyte litt ME-TIME før ungene kommer hjem i halv 10 tiden. Ali har lagt seg og eg håper han får sove litt.

 

Det er akkurat som når ungene var små, må nyte stillheten når man har den haha

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
AVSLAPPENDE KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei litt Sliten Vibbedille 🙂

102 kommentarer
    1. Hei på deg 😊 Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg gullungen- nøstene og bladet. Har ikke prøvd dette garnet tidligere. Og jeg begynner helst å strikke på denne tiden av året og utover sommeren.
      Kjekt å ha noe i hendene da jeg likevel sitter og slapper sv ute😊🌷🌷
      Ha en fin strikkekveld .

    2. Det garnet der, har jeg strikket en lue med 🙂 Var utrolig mykt og godt å strikke med det 🙂 Om jeg ikke husker feil, så het luen Hannahluen 🙂

      Ønsker deg en kjempefin kveld 🙂 Kos deg med strikketøyet 🙂

    3. Hei, jeg er alltid klar for å prøve nytt garn. Prøver å avslutte en haug av ufoer og nylig påbegynte prosjekter nå. Ha en strålende fin kveld! Hilsen Tonje 😊

    4. Lille frøken Knøttis har meldt sin ankomst litt senere i april, og gammeltante vil gjerne strikke i gullungengarn til ei gullunge <3

    5. Juuhuu! Jeg tar både i mot bladet og nøstene!
      Trenger snart nytt prosjekt, fordi jeg er straks ferdig med Varmtvinterskjørt!

    6. Hei 🤗
      Har kikka ( og klemt) på dette garnet tidligere,men da kkarte jeg å gå ifra det 🤗 Har akkurat blitt gammeltante til ei jente for første gang + at jeg har blitt “bonusbestemor” til to flotte gutter. Hadde vørt koselig å hatt med seg denne godbiten på den planlagte hytteturen i påsken.
      Ha en fortreffelig kveld og uke 🤗
      Med vennlig hilsen Marit.

    7. Hei hei! Klemte faktisk på dette garnet tidligere idag, skal bli bestemor for første gang til høsten, så jeg er på jakt etter mykt garn. God strikkekveld!
      Ann-Kristin

    8. Garn får man aldri nok av 🤣🤣🤣🤣
      Når man kan støtte barnekreftforeningen samtidig som man hygger seg med strikketøy, er det skikkelig vinn vinn 😁
      Jeg er selv tante til en liten gutt på 3,5 år, som stort sett har bodd på Rikshospitalet siden han var to. Han behandles for leukemi, og det er en tøff kamp for hele familien. Barnekreftforeningen gjør en kjempe jobb, men trenger all den hjelpen de kan få. Strikk i vei folkens 👍

    9. Lenge tenkt på å få prøvd det gullungen-garnet. Veldig glad i ull/bomulls landinger ellers, så har trua på at det er et deilig garn😍

    10. Jeg sier ja takk til å være med på din Giveaway. Dette garnet fristet, så nå må jeg nok jakte en forhandler i nærheten.
      Ønsker samtidig god bedring til din kjære. Klem fra Liv

    11. Så bra sak det støtter❤️og hvem sier nei takk til mer garn?🙊🤣Lag deg ein goe kveld🌞
      Mvh Ruth Jorunn

      1. Å hvis eg sko vær så heldige å vinna, skal eg til Stvg i helgå og kan komma å hente😁bare nevne d🤣😂

    12. Bladet har jeg ,,, garnet er et nytt bekjentskap som jeg kunne tenkt å bli bedre kjent med. X strikkepinnene og venter i spenning

    13. har selv brukt garn fra merket house of yarn ,likte det godt eg også ,dette som heter gullungen har jeg ikke prøvd men kan selvsagt godt tenke meg det,hadde vært kjekt å vinne ,og fargen passer perfekt da eg ble bestemor til ei tulle for 2 mnd siden :=)

    14. Strikker gjerne samme genser som du strikket i garnet, den er kjempefin! Har ikke testet garnet ennå, men det virker til å være et herlig garn.

    15. Å det hadde vært supert å prøvd. Har en kollega som venter små i juni så det hadde vært kjekt å strikket til den lille i dette garnet. Må jo passe til ett lite sommerplagg😊

    16. Veldig lekkert garn og fantastisk å strikke med! I tillegg går en del av pengene til en viktig sak, enda en bedre grunn til å strikke av det. Jeg har bursdag på fredag, men hvis jeg vinner ønsker jeg meg at garnet og bladet skal bli gitt til Sonja, som elsker å strikke, har dårlig råd og trenger en oppmuntring i hverdagen.

    17. Har akkurat startet på en genser til meg i det garnet og det er utrolig mykt og godt!

    18. Nydelig garn og et nytt blad er vel alltid spennende, så jeg vil gjerne være med i trekningen på fredag

    19. Åh der er det nydelige garnet ja.
      Krysser fingra. Har en bestemorboks jeg driver å strikker til. Har jo ett håp om at det ikke er så alt for lenge til 💖

    20. Åh der er det nydelige garnet ja.
      Krysser fingra. Har en bestemorboks jeg driver å strikker til. Har jo ett håp om at det ikke er så alt for lenge til 💖

    21. Åh der er det nydelige garnet ja.
      Krysser fingra. Har en bestemorboks jeg driver å strikker til. Har jo ett håp om at det ikke er så alt for lenge til 💖

    22. Det er et garn jeg ikke har fått prøvd ennå, så det hadde vært morsomt å vinne😄 Og så fine farger😍
      Krysser fingre🤞🏻
      Ønsker deg og dine en fantastisk påske🐣🐥(når den tiden straks kommer).

    23. Jeg elsker også dette garnet. Har strikket noen plagg av det allerede og akkurat nå holder jeg på med et skjørt.🙂 Krysser fingrene for at jeg er heldig å vinner det herlige garnet i de nydelige fargene. Hadde blitt en fin bursdagsgave til meg som har bursdag 5. April.😘

    24. Så nydelige farger 😍 De nøstene kunne blitt en noe fint til det veldig rosa barnebarnet som begynner på skolen til høsten 👏 Bladet er til god inspirasjon -for oss som elsker å drømme oss bort i alt som kan trylles fram av garn ❤
      God natt 🛌💤💤

    25. Jeg har aldri strikka med dette garnet, men har sikla etter det lenge nå… Det kjennes ut som det er godt å strikke med og så fine farger da 😍 Det har passa godt inn i snopehylla mi (les i garnlageret mitt) 😉 Håper på litt vinnerlykke for da skulle de ha blitt mitt påskestrikk 🍀🌞🍀

    26. Har aldri testet garnet, så det hadde vært kjekt å prøve. Synes blandingen høres herlig ut.

    27. Åh, det hadde vært noe å fått som påskegave.😎 Får sitte med fingrene i kryss til du har foretatt trekningen ❤️

    28. Ja. Tusen takk. Alltids tas å vinne noe. Disse bladene har mange flotte oppskrifter. Og garnet bil jeg gjerne prøve.

    29. Herlig blogg 😊. Leser den så ofte jeg kan. Slenger meg gjerne med på give away 😍

    30. Huff, det er typisk mannfolk. Ser det både hjemme og på jobb. Jeg greier aldri å la være – sier alltid til dem at det er bedre å gå til legen og føle seg litt sytete enn å plages en måned ekstra så legen kan tenke sitt når de da kommer krypende. Legene vet jo at dess fortere de kommer, dess enklere å hjelpe, så de eneste som taper på å være tøffe er mannfolka sjøl. God bedring til Ali.

    31. Jatakk til både garn og oppskrift😊 Er ett nydelig garn til de små 😊

    32. Ja takk til både garn og oppskrift :)) Bare å krysse fingrene :))

    33. Ja takk til både garn og oppskrift😊Takk for inspirerende blogg. Hilsen Marit

    34. Hei på deg 😊 ja det hadde vært artig å prøvd nytt garn. Må alltid ha strikketøy når jeg sitter, som regel sokker eller votter. Skulle kanskje prøvd meg på en topp ? Ha en kjempeflott dag. God bedring til den syke, håper han slipper senebetennelse

    35. Jeg er så heldig at jeg skal bli mormor til 2 tuller til sommeren 👶🏻👶🏻 Det hadde vært flott med gullungen garn til et strikkeprosjekt eller to! Garnet er nytt for meg, men ser deilig ut til baby og småbarn. Dessuten liker jeg at man støtter Barnekreftforeningen ved å kjøpe garnet. Da er det bare å krysse fingrene! 🌻

    36. Ja takk til både garn og blad.
      Alltid kjekt å prøve nytt garn på pinnene 😉

    37. Så koselig med Giveaway 🙂
      Garnet er nydelig, har vært å kjent på det flere ganger! Men skal man strikke et helt plagg med flere nøster enn 4 blir det fort veldig dyrt, så jeg har rett og slett ikke tatt meg råd til det.
      Veldig synd at det er sånn for det hadde vært en fin ting å kunne støtte Kreftforeningen!

    38. Jeg har kikket på garnet i min lokale garnbutikk, men har ikke testet det enda! 😢 Det hadde vært kjekt om jeg hadde vunnet de 4 nøstene Gullungengarn. 😄

    39. Hei igjen. Ser på facebook at du har Give away igjen. Da må jeg jo bare slenge meg på. Håper på en påskeoveraskelse.
      Blir lite blogging på meg, men ser du er aktiv. Er innom deg hver dag. Veldig kjekt å få linker til oppskrifter asv. Ønsker deg gode dager.
      Klemz

    40. Hadde vore kjekt å prøva det garnet på ett nytt prosjekt 😊

    41. Ja takk, det hadde vært supert å vinne både garn og blad! Har ikke prøvd gullungengarnet før og garn får man jo aldri for mye av😊

    42. Det hadde vært fint med nytt garn og oppskrifter til påske😊Har et barnebarn på 1 år som jeg liker å strikke til😊

    43. Blir veldig gjerne med på den fine konkurransen din 🙂
      hadde vært koselig å vunnet nytt garn. Har ikke prøvd dette garnet så det hadde vært spennende å få prøve. Ønsker deg og dine en riktig god påske, og tusen takk for den flotte bloggen du deler med oss 🙂

    44. Det var et nytt garn for meg, vil gjerne prøve det. God påske.
      Mvh. Gunvor

    45. Aldri prøvd det garnet, men ser jo helt nydelig ut da 🙂
      Fargene hadde blitt fint å strikket noe i striper ( som jeg liker veldig) til minste barnebarnet på 3år.
      God helg fra regntung Hedmark 🙂

    46. Flaks at jeg oppdaget innlegget ditt før det var for sent 😊 Har veldig lyst til å prøve det garnet !

    47. Så artig og følge bloggen din ❤ Kunne gjerne tenke meg og vinne denne giveawayen , for å prøve garnet.
      God helg

    48. Tusen takk for en kjempeherlig blogg! Finner alltid masse god inspirasjon her inne, og blir alltid i godt humør av å lese de friske innleggene dine😊 ønsker deg ei supergodhelg, og ei knakende fin påske når den tid kommer🌞🐣

    49. Det var et fint garn! Høres ut som en god cobo med forskjellige garn typer! Var så fine farger også da! Hadde vært moro å vunnet! Ha fine strikkedager!

    50. Ja takk 🧶, men er kanskje litt sent ute….
      Fin mulighet til å utprøve «nytt» garn for meg.
      Flott tiltak med 5kr til et godt formål 😘
      Leser bloggen din, som er veldig godt skrevet, med både gullkorn og noen «stikk» til oss som ikke alltid tenker, før vi sier noe…….bare litt sent ute denne gangen…..

    51. Ja takk 🙂 Vil gjerne prøve det garnet. trenger et lite prosjekt før jeg blir gal. Nakke operasjon forrige tirsdag og kan ikke strikke før tirsdag. vært et fint plaster på såret dette

    52. Ja takk, kunne tenke meg å strikke noe til barnebarn tullene mine. De klør lett og dette garnet hadde passet fint da. Dessuten har jeg ikke strikket på noen uker da jeg har fjernet ett bryst. Så dette hadde vært en hyggelig overaskelse etter mye vondter.

    53. Hei det garnet ser bare så deilig ut og at det går tl et godt formål er også bra. Håper at jeg er den heldige.
      Her har jeg også holdt på i hele dag så jeg har satt meg ned med data og strikking. Så det er slik her som hos deg. Jeg var oppe hos min mor i går og dagen før og der har jeg ikke nett så jeg har ikke fått sett bloggen din. Bruker å følge deg på den pga du skriver så kjempegodt.
      Så nå håper jeg at jeg er den heldige vinner.
      Ha en god helg til deg.

    54. Dette garnet kenner jeg ikke fra för, men skulle väre toppen å få pröve hvordan det fungerer på min dattersönn som er multiallergiker og har atopisk eksem. Det ble konstantert melke og soja allergi når han var 2 månader gammel. Nu er han 4 år og reagerar på allé allergi tester så de må pröve sig fram til vad han kan spise. Jeg har prövd litt ulike garner når jeg strikker til han, men det er ikke alle garn han tåler. Og vill helst ikke strikke i akryl.

    55. Oi, ja tak gjerne 😍 trenger litt ny inspirasjon nå som våren titter frem 🥰

    56. Heia. Det garnet har æ aldri prøvd, så det ville være perfekt å vinne….

Siste innlegg