Nytt Garn # GIVE AWAY

Reklame | Gullungen Garn/ House Of Yarn

Juhuuu det ble selvfølgelig en kjapp tur innom Joker i dag for det nye garnet kan jo ikkje ligge der helt alene!
Åååå sjekk de deilige fargene eg valgte meg denne gangen! Tror virkelig dette kan bli noe
tøft hvis eg bare får ideèn min i hodet ned på papiret 🙂

I fjor høst strikket eg for første gang i GULLUNGEN og eg syns det var en drøm å strikke med og resultatet da ble DENNE DEILIGE GENSEREN som ble gitt i 2 år gave til lille Alma ♥ Hadde eg ikkje likt garnet, ja så hadde eg ikkje orket å gått løst på nok et prosjekt, ganske logisk ikkje det? Uansett så er garnet helt supert til de små som gjerne synes ull kan klø litt, dessuten er garnet som er en blanding av Merino, Alpakka
og Bomull helt suverent nå på våren og ut over sommeren 🙂

Gullungen Garn fra House of Yarn er et deilig, mykt og lunt rundspunnet garn i rene naturfiber. Mykheten gjør at garnet er perfekt til baby– og småbarnsplagg, men er selvsagt like godt egnet til større barn og voksen.
Dette kan sikkert både de aller minste og større barn tåle rett på huden.

Garnet er et resultat av at Barnekreftforeningen og House of Yarn har inngått et samarbeid.

Vi ønsker å bidra til et større fokus på og mer kunnskap om barnekreft. Sammen lanserte vi et helt nytt garn; GULLUNGEN GARN – og helt nye deilige design og strikkeoppskrifter i en skjønn miks & match mini-kolleksjon til små­gutter og småjenter fra 0–6 år. I tillegg har vi oppskrift på jakke og genser til alle Mammahjerter.

For hvert solgte nøste, går 5 KRONER til Barnekreftforeningens arbeid.

HER INNE finner du masse strikke og hekleoppskrifter som du kan bruke Gullungen til 🙂
Etter sommeren kommer det nye og lekre farger i garnet, men alle de 8 fargene fra i fjor ligger
enn så lenge å bare venter på deg og dine strikkepinner.

For et par 3 uker siden nevnte eg i et innlegg at eg hadde et extra YARNMADE eg ville gi bort, men det var ikkje så stor respons akkurat da. Har inntrykk av at ganske mange ikkje helt leser alt hva eg skriver (Det skjønner eg veldig fort pga spørsmålene som blir stilt i kommentarfeltet hehe Det som blir spurt om står som regel her i teksten) Anyway, nå ligger i allefall dette deilige bladet klart å venter på deg og du skal også få med deg…

…4 deilige GULLUNGEN nøster som du kan kose deg med 🙂 Her er i allefall nok til et topp evn et skjørt 🙂

Kan jo passe fint med litt oppskrifter og nytt garn til Påskeferien 🙂 Ellers kan du laste ned Yarnmade HER INNE og det er masse fine oppskrifter i magasinet 🙂 For å delta her må du bare skrive en kommentar
under dette innlegget (Ikkje på Facebook).

Kommer til å trekke en vinner på FREDAG 5.april sånn litt ut på ettermiddag/kvelden.

* * * *

Denne dagen har i grunnen gått i ett! Etter at eg hadde “montert meg selv” i formiddag var det ut og ned på butikken en tur, opp til mor mi noen timer, hjem, lage mat til Dib, en pause i go`stolen før det var ut å kjøre med Dib og etter hvert slippe han av på trening. Ali er litt satt ut av drift i dag siden han våknet opp med en akutt veldig vond skulder. Eg er sikker på at han har fått betennelse slik eg fikk for det minner om det når han forteller.
Han er ikkje den som vil til legen + han er ganske sta så da får me se det an en dag eller 2,
hvis ikkje kjører eg han ut til legen. Mannfolk altså! haha

SÅ nei, det er ikkje blitt strikkings i dag, men det skal det bli nå! Skal bare mekke meg litt kaffi først og nyte litt ME-TIME før ungene kommer hjem i halv 10 tiden. Ali har lagt seg og eg håper han får sove litt.

Det er akkurat som når ungene var små, må nyte stillheten når man har den haha

KOS DEG OG HA EN
AVSLAPPENDE KWELL

Go`klem fra ei litt Sliten Vibbedille 🙂

102 kommentarer

Vi benytter nå Facebook som kommentarfelt, men du vil fortsatt kunne se tidligere kommentarer.