Nytt i Rammene!

Reklame | Poster Store

 

Eg har lenge tenkt at eg skulle bytte ut Disse 2 bildene med noe mer nedtonet, akkurat som eg følte det ble noe “Hvitt” *ler* Passet jo helt supert at Poster Store tok kontakt å lurte på om eg trengte/hadde lyst på noen nye bilder 🙂 Eg visste at de måtte gå i litt gråtoner for at eg skulle bli fornøyd, og hva passer vel da bedre enn noen stilige regnbilder!? Eg bor jo tross alt på vestlandet *ler* Nå kan eg si meg fornøyd med denne veggen.
Litt morsomt ( det så eg ikkje når eg tok bildet) for plantebildene på den andre veggen kom med i speilet,
snakk om å slå 2 fluer 🙂 De hang eg jo opp i høst og skal ikkje skiftes med det første,
eneste er at kunne muuuligens hatt de større….?

 

 

 

 

Kjøkkenet fikk også litt fornyelse. Den store Artisjokken som var her er fortsatt i ramma, men kjekt å bytte litt,
og sååå enkelt! Det var det første eg tenkte; Få noe nytt i kaffikroken, og hva er vel da mer perfekt enn nettopp Kaffi? Hvis du kikker under KJØKKEN kategorien er det utrolig mye fint som passer på kjøkken,
skulle bare hatt større kjøkken!

 

 

 

 

Den store bildeveggen i stua fikk også litt uskifting! Poster Store hadde fått en ny og flott SAU!
Bæ-æ-æ den ble klikket rett hjem! Håper virkelig at det kommer flere?

 

 

 

 

Bytte også ut et stråbildet med en ny Rev

 

 

 

Flere Kaffibilder, disse er montert i Plakathengere
De henger sammen med magneter og er veldig enkle å “Montere” 🙂

Har også et flott bildet av Freddie Mercury som eg skal henge opp i gangen….
når eg bare husker hvor eg la De svarte metallrammene…..? Husker du?

 

Hva kan så du snappe med deg fra dette i dag? Eg har flere ganger spurt om ikkje rammene kan inngå i tilbudet, frem til nå har ikkje det latt seg gjør…

Fra og med i dag 28.juni t.o.m 30.juni får du 45% på plakater ved bruk av rabattkoden; 45vibbed
(Gjelder ikkje selection serien eller rammer) MEN….*Trommevirvel*: Utenom dette får du 10% på rammene, så det kommer seg 🙂 Har du en vegg i stua, eller kjøkkenet som kunne trengt noe? Eller kanskje et par passende Sitater på lilledoen? Spent på hvordan du vil mixe en evn bildevegg! Det er mye inspo å hente Her Inne!

 

 

 

HAPPY SHOPPING!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg