Påfyll og Shopping

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

Siden eg hadde 2 store, og rimelig fristende pakker liggende på posten som eg måtte hente i dag tok eg samtidig helge/ukehandelen 🙂 Var meningen at Ali skulle bli med, men så kom eg jo på at eg hadde lagt lammekjøtt i vann og lovet Dib fårikål…. Da stakk eg alene, og Ali laget middagen Grei arbeidsfordelig 🙂

Uansett! Handlinga gikk jo greit den, som vanlig, men pakkene på posten! Oj Oj så digg! Siden eg har fått noen nye ideér litt lignende Disse Hønene trengte eg påfyll av Infinity Hearts Snowdrop. For å si det sånn, eg hadde ikkje gidda fått i hus dette garnet for 2.gang om eg ikkje hadde blitt nesegrus forelsket!! Du som kjenner meg vet at eg tover veldig sjeldent, det samme gjelder å strikke med tjukt garn og pinner. Men dette garnet? Fint å strikke med uten å tove, men selv etter toving er strukturen sååå smuuud og fin. Garantert perfekt til tøfler og sokker f.eks 🙂

Minner om at me har både vinterferie OG påskeferie foran oss 🙂

 

 

 

 

 

Hama Midi Perler, masse gult trengs jo til Påske vettu! Håper jo bare at eg klarer å få alle ideéne ned på perlebrettene – i tide! ♥ Plukket med meg både Transparente og NeonGule perler i tillegg til påfyll av de vanlige gule – Garantert at dette kan kombineres på en bra måte 🙂

 

 

 

 

Fryd for øyet og ro i sjela, i allefall for moi! ♥ Samtidig med pakken fra RITO Garn&Hobby fikk eg også en stooore pakke med flere av perleglassene, nå gjelder det bare å fylle de! Har fått tak i noen små av de samme glassene også, og de har eg sånne perler eg ikkje trenger et hav av; Tranparente, Neon, Selvlysende etc.
Behagelig med både fulle glass og fult lager, sier det igjen: Ja eg er heldig!

I dag fikk eg jo bare bekreftet at eg absolutt må ha STORT Hobbyrom! På den nederste hylla får eg jo de lave glassene opp på de høye, det samme på toppen, men ikkje på den i midten….Det mangler ca 4 mm….Hmmm

 

 

 

 

Men ok, noe som er vel så gøy å shoppe og hamstre er vaskemidler!! Elsker det, spesielt når det er tilbud!! (Stedet er Europris) Dette blir ikkje dårlig så det er bare å stæsje inn i hyllene på vaskerommet Woop Woop Eg er jo tross deltidshusmor så det er jo greit å ha orden i sysakene sine altså…ALLE former for sysaker

 

Nå skal du vite det, eg tenker jo også på deg vettu – Ja hva kan du kose deg med i disse nevnte feriene? Natt til i dag sendte eg en del mail rundt til de eg har litt samarbeid med, og de er med vettu – Selvfølgelig er de det! JuHuuu Dette betyr at eg skal lage en koselig Påske Give Anyway, på eget initiativ og det blir GAAAARN, deilig deilig GARN i farger som garantert vil gjør deg vårYR og glad! Gled deg sier eg bare! 🙂 

 

En annen ting...nå har eg trukket ut vinner til materialpakken av den Gule Påskekyllingen
2 ganger og ingen tilbakemeldinger….ok…da prøver eg igjen!

Denne gangen er det STAVANGER IN MY HEART eg vil sende den til!
Send meg adressen din på [email protected]

 

I dag er eg sliten! Ryggen er litt gåen så eg tror det blir en tildig kwell for min del, eg har forresten luftet ideéne min til Ali ang Stort Hobbyrom til meg, men nei...han er ikkje helt på gli…ENNÅ! Eg syns ærlig talt det er tull å “bare” sove på et så godt rom når me har et soverom. Eg gir meg ikkje, men dette kan bli en thriller…..MoHaaa

NATTINATTI!
Sove Godt

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Tenker du får ham på gli etterhvert.Veldig kjekt å ha noe å glede seg over. Og for en fargerik glede du har. Er innom deg hver dag for å se hva du driver med, og ikke minst hva for nye oppskrifter du anbefaler. Ha en superfin og fargerik helg.
      Klemz

    2. skal si du hamstrer ja ,greit det om en har plass :=) en dag skal jeg også rydde slik att jeg har plass til å hamstre litt div av vaskemiddel og sånt eg også ,pr i dag hamstrer vi bare toalettpapir hi hi .Kos deg med perler og strikk ,imponerande samling av perler hos deg

      1. Så gøy! 🙂 Men du? Eg kan jo egentlig “bare” kaste den over brua! Du bort jo rett der borte hehe Mye mulig eg sender den ut med Jr om han skal på hjul i dag, så kan han putte den i postkassa de 🙂 Gir deg i såfall beskjed 🙂

Siste innlegg