~ PERFEKSJON ~

Designet av Lisa Hannes

 

Dype hjertesukk fra meg i dag.…Enda et sjal liksom som eg bare må ha! Orker ikkje!! Åsså ribbestrikk i tillegg, vel…eg blir vel bare fint nødt for å plukke med meg dette da, akkurat som med alt annet!

 

 

 

Designet av Lisa Hannes

 

Ser jo helt perfekt ut til en skikkelig windy og kald vinterdag!

 

 

 

Designet av Lisa Hannes

 

Sjalet strikkes med 2 tråder, en tynn merino og en tynn fløffy alpakka (Tynn Suri). Ser helt perfekt og aldeles nydelig ut!! Blir nesten litt mo i knærene jo ♥ Sjalet er stort, men siden det er tynt/luftig vil det ikkje
bli kompakt og for tjukt til å surre rundt seg 🙂

 

CORAL REEF WRAP
Bildene over
Str 269 cm X 68 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Våknet opp til 3 gr, og pottetett – Igjen! Eller igjen, eg har mer eller mindre vært forkjølet/tett siden juli eg…Jaggu godt eg la om dekkene i går, rett ned til 3 gr dagen etter, da er det søren ikkje lenge til me våkner opp til frost!
Det er uansett blå himmel og sol ut – absolutt en flott høstdag, burde gått en lang tur i dag! Kommer jo ikkje helt
i gang med det igjen, burde nok hatt en hund som dro meg ut hver dag –
Milo vil liksom ikkje gå på tur han, med meg *Ler*

Vel, det er onsdag og nå vil eg si eg er pakket og klar til helga – Ble 3 fulle plastkasser, det hadde eg ikkje trodd! Det er mye dill det Woop Woop Så nå er det bare å krysse fingrene! Var som en utblåst ballong i går kwell, hva skal eg gjøre liksom? Vel, satte på en serie og fant fram litt Hama Perler, men etter helga skal eg sette meg ned å planlegge hva me skal lage til jul. Da tenker eg på de 2 små + meg 🙂 Eg har lovet både julekort og Snøkuler + konfekt i desember 🙂

Har en del som skal gjøres i dag, tut og kjør i 12 tiden så eg får
bare ta en tur på badet å rydde litt på krøllene 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg