Krøller på speed!

Reklame | Grønnestad Hårklinikk & Frisør

 

3 strake timer i frisørstolen hvor 1/3 del skjer i vasken er noen ganger slitsomt, men akk det er sååå verdt det! Ikkje til å legge skjul på at det har vært en tøff tid den siste måneden og 2, føler meg som ei utslitt vaskefille! Denne frisørstunden T R E N G T E eg! Nye krøller er medisin for da er det bare å riste på hodet når eg står opp og eg er good to go 🙂 Med tanke på kommende helg er det jo greit å måtte stå opp 2 t før for å fikse på håret *ler*
Jo villere jo bedre, og denne gang ble det massive krøller! Me Like!

 

 

 

 

Påfyll av gode produkter ble også med hjem. Nå har eg brukt denne Veganske shampooen og hårmasken siden mai og den har hjulpet godt på min litt sårbare hodebunn. I fjor på denne tiden tok en Håranalyse og Trikologibehandling og fant da ut at eg hadde noe sår/tørr hodebunn som i perioder klødde. Nå etter disse månedene med denne shampooen har eg blitt helt fint, så fortsetter bare en periode til 🙂 Dessverre er ikkje disse produktene i nettbutikken riktig ennå, men bor du i omegn og vil sjekke de ut kan du svippe innom
Grønnestad Hårklinikk & Frisør i St.Olav 🙂

 

 

 

 

Fikk også med meg denne “Krølle Oljen” – Absolutt en favoritt,
noe også DENNE er, men herlig å bytte litt på de 2 😀

 

 

 

 

Fikk med meg noen nye go`saker i dag og dette tror eg at eg trenger! Som sagt; det har vært noen slitsomme måneder og eg SER at eg ser sliten ut. Dessuten har eg hatt en del utslett og diverse denne sommeren (Stress relatert??)- I ansiktet, gjør det ikkje akkurat bedre! Det siste året har eg brukt CeraVe fra apoteket , men alltid kjekt å prøve ut noe nytt. Er jo ikkje til å legge skjul på at når man blir eldre er det nok godt med litt andre ingredienser enn det man trengte i 20-30 årene *smiler* Nå etter på skal eg ta en runde på badet og virkelig får renset opp, det må jo bli bra med gull vel? Spennende! Alle produktene er fra Orising Skine Care serien.
Kommer tilbake på et senere tidspunkt om hva eg syns om dette 🙂

 

 

 

 

Eg er sikker på at krøllene denne ganger går på speed, for det ble skikkelig mye krøller i dag og det er lykke i hver eneste en 🙂 Trengte ikkje klippe noe særlig i dag siden gjorde det forrige måned, men barberte nakken i dag også – Det er jo helt nydelig! Etter en runde med ansiktrens nå skal eg bare surre videre her på Hobbyrommet, er mer enn nok å rydde opp i og ikkje minst pakke ned! Blir bra, har bare insane mye sommerfugler i magen!
Gleder meg mest da 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg