PERFEKT HUSGAVE

Reklame | Poster Store

 

Det som er extra kjekt når noen flytter ut for å lage sitt eget hjem er jo at de trenger stort sett mye, ja kanskje t.o.m alt, men det er også mye de har lyst på! Nå er det ca 1,5 uke siden Amira og Eirik forlovet seg og flyttet sammen (Eg bobler over av lykke og stolthet!) og de har fått seg en rimelig stor leilighet! Dvs jo si masse deilige nakne, og ikkje minst nymalte vegger! O`la la!! Hva er vel da bedre enn å ta en aldri så liten spinnvill shopping hos POSTER STORE? Ikkje sant? De har noe for alle vil eg påstå! I allefall fant Amira mye hun likte og bare måtte ha, men Eirik hadde også noen ønsker som ble oppfylt 🙂 Som sagt, litt for en hver smak og det er alltid plass til en….

 

 

 

 

HJORT i et hvert hjem ♥ Denne plakaten hadde fint passet i vår stue også, tror faktisk Ali hadde likt den 🙂
Det som eg liker ekstra godt er at du kan få alle plakatene i 4 forskjellige størrelser! Eg mener, det er jo ikkje alle som har plass til 50 X 70 cm på veggene 🙂 Dessuten får du RAMMENE i alle størrelser som selvfølge passer til den plakaten du kjøper, men ikkje bare det, du får også rammene i forskjellige kvaliteter og farger!

 

 

 

 

De ble veldig godt fornøyd begge to ♥
En annen ting verdt å nevne…? Det er søren ikkje enkelt å ta bilder av bilder uten at man blir med selv…
tok du an? Eller hver eneste spott i rommet!

 

 

 

Det er slettes ikkje vanskelig å lage seg en dekorativ bildevegg i stua si, eller på et annet rom.
Velg litt forskjellige størrelser, og du vil få en mer levende vegg 🙂

 

 

 

På soverommet valgte de seg et par “rolige” og nydelige plakater
Man skal jo ha litt ro i sjel når man legger seg, ikkje det? Balance og Dreamcatcher

 

 

 

Det er en fryd å pakke opp eskene, alt ligger på geledd og vips så er alt montert! Enkelt og veldig greit,
ingen såre fingertupper eller noe – T.o.m et barn kan fikse dette 🙂

 

 

 

 

Dette er MINE bilder!! Eg elsker Giraffe Portrait og Funny Giraffe ♥ Disse kjøpte eg i 30 X 40 cm, kunne godt hatt de enda større for de er gullgode begge 2! Har planer om flere dyr, vil nemlige fylle opp gangen med både Balanserende Elefant og Saueflokk! Det får evn bli i neste runde så kan heller Ali velge seg noe “elegant” til stua 🙂 Enten på den ene eller andre måten blir me nok enige, men sjiraffene er det ingen som får røre 🙂
Blir i skikkelig godt humør av de!

 

 

 

Bare for nevne noen plakater eg digger her hjemme, Kjøkkenplakater er tingen om du mangler det lille extra over benken, eller PÅ benken. Har faktisk fått overraskende mange komplimenter på disse 2 (som fortsatt står på skjenken på kjøkkenet, me blir ikkje enig ang hvilken hylle som skal opp på veggen…ser du…) men også spørsmål om hvorfor me ikkje også har Grisen…Da bare seeeer eg på de og himler litt med øynene,
for det er vel åpentbart hvorfor?? Eller, maby not….*Ler*

Siden me nå også NOK EN GANG skal bytte rundt på soverommene har eg lyst å oppgradere de “gamle” Ikeabildene me har på veggen der…Å ja, eg har selvfølgelig blingset meg ut noen eg har lyst på, men det er bare om eg får male soverommet i SOPHISTICATED BLUE!

 

Nei nå skal eg slutte å drømme så mye, eg er fornøyd med hva eg har og litt etter litt så kommer me nok heeelt
i mål! Kanskje du også kunne tenkt deg å fiffe opp litt? Eller bare bytte litt rundt på noe? Da kan du i så fall plukke med deg en deilig Rabattkode! Det er alltid kjekt å ha på lur? Bruk Rabattkoden; vibbedille35 (Koden varer i 7 dager f.o.m i dag) når du bestiller og resten går av seg selv, men vær obs på at Rabattkoden gjelder ikkje plakatene som er merket med Selection eller rammene 🙂
Ellers? Mix, trix og KOS deg på shopping!

Nå er eg straks klar for å hobbylere her hjemme, planen er jo vettu å svinge ned på Hestholmen
sammen med hønene i morgen!! Fotoshoot skal man ikkje ta lett på 🙂

 

 

 

LAG DEG EN
DEILIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg