PERFEKT SOKKEOPPSKRIFT

Designet av Nicola Susen

 

Juhuuu ny og flott sokkeoppskrift fra Nicola!! Sokkene hennes er absolutt unike, og som hun selv sier; Det ligner ikkje mye på sokker før du tar føttene nedi 🙂 Skikkelig skikkelig gode ser de ut, har flere sokkeoppskrifter fra henne og eg må få strikket meg et par….Får sikkert tid etter jul…*fniser*

 

 

 

Designet av Nicola Susen

 

Se så lekre og flotte når du har fått de på!! WOoOW! Strikkes på pinne 2,5
og hun har strikket de i Wollmeise – Blir så “rene” og pene, ikkje sant?

Hvis Nicola er ny for deg bør du sjekke ut Ravelryprofilen hennes, der er det mye flott
og alt strikkes i din egen størrelse – Så greit ikkje sant?

 

SUBMARINE
Bildene over
Str XS til XL
(Fra 56 m til 72 m)
Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Nå har eg akkurat kommet inn dørene, har vært på Strikkekafé på Losen og det var veldig koselig! Me var kun 6 stk, det er sommer og ferie så da blir det sånn, men man trenger ikkje være mange for å kose oss 🙂 Jaggu fikk eg strikket noen runder på jakken min også – Det er fortsatt et håp om å få den ferdig. Genseren eg strikker på må eg ta å måle for eg tror eg skal dele av for ermene, så da er den også snart ferdig…meeen...den blir nok alt for stor nå…Eg strikket den stor + den er oversized, eg var også ganske så stor når eg startet… -14 kg gjør litt på størrelse, får se…kanskje eg syr den sammen i vrangborden og bruker den som sovepose….*ler*

Før kafeén var eg innom Mestergrønn å kjøpte oasis, trenger det til noe eg holder på med til Solamessen +
eg måtte hente pakke på posten…

 

 

 

 

 

...Woop Woop! De nye turskoene var kommet! Dette er det beste eg har hatt på beina! Kjøpte meg jo et par
i februar og nå hadde eg fått hull i kanten på ankelen, sendte en mail å spurte om det var normalt? Det var det ikkje så da fikk eg Gavekort på 3K for å kjøpe meg et par nye! Snakk og god service!

Men nå blir det noen timer her på Hobbyrommet før eg valser i seng.
Blir å perle og glitre litt tenker eg, så får eg sjå da vettu….

 

 

 

FINE KWELLEN!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer
    1. De sokkene der altså😂 Men fine når de kom på foten🙂 Kul designer! Tar veldig fine bilder🙂 Skjønner at du stoppa opp på ho der😉

    2. Kule sokker 🤗
      De skoene ser gode ut. Kan æ få spørre om de er “normale” i størrelsene? Har litt bred fot men ikke så lang, så jeg er skeptisk på å kjøpe på nett når jeg ikke får prøve dem…

      1. Dette står det i infodelen på skoen: “Modellen har en romslig passform og kan oppleves som litt stor i størrelsen. Hvis du har en slank fot eller er usikker på størrelsen, anbefaler vi deg å velge den mindre størrelsen. ”

        Eg syns ikkje den var stor i størrelsen, mer normal, men ja den er noe bredere enn andre tursko eg har prøvd. Eg syns de er som gode tøfler å ha på når de er “Gått inn”, god støtte og helt topp. Turvenninna mi kjøpt seg et par også og hun sier det samme. For min del så brukte eg litt tid på å “Gå de ut” før eg la ut på langtur, men det er jo alltid lurt med nye sko.

    3. Hei vibbedilla. !

      Wow , de sokkene der er sikker kjempe gode ! Elsker de. digg design ? Du er flink !
      mvh Luckyluka.blogg.no

    4. Hei vibbedilla. !

      Wow , de sokkene der er sikker kjempe gode ! Elsker de, er det ditt design ? Du er flink !
      mvh Luckyluka.blogg.no

Siste innlegg