Perfekte Sokker

Designet av Ann Kingstone/ Foto: Amelia Sobanski

 

Du vet når du skriver en nummerert liste over f.eks Strikkefavoritter, du skriver Nr 1, Nr 2 og nedover, ikkje sant? Eg har flere slike lister, noen er fysisk skrevet i en bok, men eg har like mange lister i hodet *ler* Problemet de siste årene er jo at det FOR Mye fint, ergo begynte eg å legge flere inn på plass Nr 1 og 2 og nedover og VETTU hva som har skjedd?? Lista er pille men blitt bredere enn hva den er lang!! O M G! Så ja, da snakker me om ei skikkelig feit To-Do Liste, bare nevner det…..kommer garantert aldri i mål,
men så er vel heller ikkje det målet i seg selv? NOP!

Dette vet eg fordi sokkene på bildet her la eg inn i toppsjiktet av lista i 2016 og eg har fortsatt ikkje strikket de,
men de er absolutt like aktuelle nå i 2020 som da…Det kalles vel et luxusproblem, men likevel
Gal gal, men akk for en herlig strikkeverden ♥

 

 

 

Designet av Ann Kingstone/ Foto: Amelia Sobanski

 

Se på de da!? Ikkje sant det er en stor nødvendighet for å ha slike sokker? Eg mener, det er jo sauer!
Strikkes i deilig tynt garn med mine favorittpinner i str 2,50 mm ♥ FAKTISK! Tro det eller ei, men eg holder på med et par sokker akkurat nå! Startet tidligere i uka bare fordi eg MÅTTE prøve noe av det nye garnet eg har fått, det er planlagt en genser av det da, men eg hadde “råd” til å strikke et par sokker 🙂 De dukker nok snart opp her
i bloggen skal du se, liker veldig godt fargene eg bruker 🙂 Åsså er det jo alpakkasokker! Noe bedre, liksom?

 

 

DROVING
Bildene over
3 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

Igjen er det søndag og eg har vært på beina siden forrige helg og helga før det uten særlige hviledager. I dag har eg planlagt hviledag sammen med perlene mine, men eg må likevel ut i løpet av dagen! Bussene streiker og Dib skal hjem hehe Får se når eg gidder hente han haha. Anyway! Eg er ganske fornøyd med egen innsats for i går fikk eg endelig montert noe av julepynten eg har perlet, dørpynten kan du se HER 🙂 Tenker eg fortsetter i samme “gate” i dag. Det er så utrolig mye flott som kan perles til jul, blir jo litt sånn Ko-Ko!

Først får eg starte med et knekkebrød eller 2 og så er eg nok i gang skal du se. Hadde også en annen plan og det var å bake et par formkaker til fryseren, men kneet mitt trenger nok at eg sitter i ro en stund. Føler eg har en vannballong inn i der…Ikkje helt bra tror eg. Vel vel…

 

 

FINN PÅ NOE GØY
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg