Plages du av mye Restegarn??

Designet av Anna Boychenko

 

Noe som er et godt tips hvis du f.eks ønsker å selge, eller bare inspirerer med noe er å lage mange av samme sort! Det er derfor eg som oftes lage flere, minst 3 like, noe du lett kan se et “Mønster” på hvis du klikker deg rundt på bloggen min 🙂 Dette er veldig viktig om du f.eks selger det du strikker/hekler eller på annen måte lager. Ligger det en strikket vaskeklut på bordet blir du ikkje like fristet som hvis det ligger 10, ikkje sant? Det er helheten som selger, selv om man kanskje bare kjøper en eller 2.

Akkurat den effekten vil du garantert få om du hekler slike nøkkelringer over. Hekler det 1 tenker man: “Ååå den var søt”, hekler du 10, tenker man: “Woow! De var kule, åsså kjøper du en til alle du kjenner!”.
Ja effekten blir nesten slik 😀

 

OWL KEYCHAIN BIRD TOY
Bildet over
Str; Ca 5 cm

 

 

 

 

 

Designet av Anna Boychenko

 

Mye innestengt aggresjon?
Om du velger å bruke den som medbrakt nålepute (Nøkkelring) eller til å ha liggende i strikkekurven er opp til deg, det viktigste er jo å bruke opp alt restegarnet 🙂

 

VOODOO DOLL
Str Ca 10 cm

 

 

* * * *

 

 

 

I dag er det vått ute og 12 grader mindre enn i går, det går i bølgedaler kan du si. Hekkan som det regnet i går kwell, nå ligger det kilovis med blomster og blader på terrassen – Slipper å vanne i dag da, det er jo noe.

Tenker eg fortsetter å rydde og fikse i dag også, selv om eg kjenner det går alt for tregt! Kjenner ikkje en millimeter av bedring på det der ribbensgreiene mine så eg får ta det litt av gangen. Eg imponerte meg selv i går kwell da! Monterte mitt første Ikeamøbel! Jøss, det lover jo godt i forhold til den bokhylla som endelig er på vei 🙂
Tenker eg skal starte med å flytte alle perlene, et par bokser av gangen så går det fint!

 

 

HA EN FIN LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg