Plain and Simple – Helt Gratis!

Designet av Assia Brill

 

Alt me strikker trenger slettes ikkje være så avansert og HOT hele tiden. Me har også behov for det helt enkle, dessuten er prosjekt som dette supert om du har funnet deg en avhengighetsskapende serie! Me kan jo ikkje kaste bort ørten timer på serie uten å aktivisere hendene og dette sjerfet strikkes av seg selv mens du koser deg med enten humor, drama eller thriller!

 

 

Designet av Assia Brill

 

Når eg strikker slike helt enkle prosjekt pleier eg velge garn eg virkelig elsker! Nei nei nei, det trenger ikkje være et dyrt garn av den grunn, men bruk et som du syns er extra godt. Selv om skjerfet kun består av riller er det slettes ikkje kjedelig av den grunn, har du sett den lekre kanten eller?? Iiiikkje saaant! WOW!

Så ja, er du fullstendig fersk med strikkepinner er det dette du skal imponere med i julegavene under treet i år. Mottakeren(e) kommer garantert til å elske det! Orginalt er skjerfet strikket i litt tjukt merinogarn, ahaa det blir mykt det, sånn ca 80 m pr 50 gr 🙂 Supert for de som f.eks føler at alt stikker på halsen.

 

 

DISTITCH EDGE SCARF
Bildene over
One Size (15 cm X 160 cm)

 

 

 

* * * *

Trooor du ikkje eg måtte opp tidlig igjen i dag? Hmm eg skal bli med mor mi til en lege inne i Stavanger. Siden det er i en annen kommune får hun taxi frem/tilbake så eg slipper heldigvis å kjøre, eller, eg skal kjøre ned til henne da. Uansett, egentlig så var jo en bytur det siste eg ønsker i dag, men men, eg kommer meg vel til hektene etter hvert. Ja du vet, eg tok FULLSTENDIG av her i går!!

Satt egentlig å fablet om å VASKE støv i går! Har jo endelig kommet i gang med en liten rundvask før hver helg, DET er så skjønt! Siden denne helga var litt spesiell måtte eg jo lade litt før helga dermed utgikk støvvaskinga! Hadde altså lyst å gjøre det i går, men siden behovet for klevask var større overså eg det faktum at eg kunne skrive i støvet her i stua…Så ja, nå har eg hele 3 stappfulle stativ midt i stua + det henger klær på hengere i gardinstanga! DA er det gale! Det var jo bare sååå bra at eg ikkje vasket støvet før helga! Hvis det er noe som støver all mass så er det klevask, tørking og panelovner! O M G!!

Satser på at alt eg har vasket er i skapene i morgen, ergo kan eg få vasket stua skikkelig før kommende helg!
DET skal bli digge di digg kan du si 🙂

Men hekkan! Eg må se å komme meg på badet! Blir neppe godkjent å gå til byen i pysjbuksa!
Me får skravles senere 🙂 I`ll be back!

 

 

 

KOS DEG SÅ LENGE!

 

 

 

 

Go`klem fra ei noe forvirret Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Alltid like hyggelig å følge bloggen og hverdagslivet ditt!

      Og ja, kantene på det skjerfet gjorde hele skjerfet jo! Kjekk TV strikking.
      Jeg sliter meg ferdig med genser til sønnen min, og jeg har opptil fler prosjekter i hodet som frister sååååå å starte på…..

Siste innlegg