PLEASURE IN LIFE

 

GLEDE – en essensiell del av livet, de aller fleste har det, men ikkje alle har funnet den. En glede trenger slettes ikkje være stor og kostbar, neida, glede kan være så lite som bare en tanke! Det gjelder bare å ta hys når den kommer og en glede kan man ofte leve lenge på, eller man kan som i mitt tilfellet bli mett!

 


Sett bort fra at mann og barn er store gleder i livet er det jo et extra + at eg har en mann som både baker og lager middag – HVER eneste dag!! Ja det er virkelig ei gullgruve så eg anser meg selv som svært heldig 🙂
Et godt Tips? Date en KOKK! *ler*

 


I dag har han vært på kjøkkenet i flere timer, han har både bakt brød, eddikkringler, manaich og sartha ♥
De 2 sistnevnte er på bildet rett over her, det ble middagen i dag og hvis du slenger litt
salat on the side er den helt fullverdig!

Sartha er en urteblanding du får kjøpt på Internasjonale matbutikker, du blander det sammen med olje, hakka tomater og løk. Lage en enkel deig, kline røra på og stek. Den andre; Manaich er med fetaost. Her har han blandet fetaost med egg før han smørte det på, den er bare HIMMELSK god!

 


Det blir noen digge matpakker noen dager nå! Deilig deilig! SÅÅÅ heldige me er ♥

 


Hvis eg setter mann, barn og mat til sides så er DETTE *peker opp på bildet* min guilty pleasure!! ♥ Det skal mye til før det overgå STRIKKING!! Ja eg strikker mye og ja eg starter på mye, nei eg vet-ikkje alt blir ferdig, men fy søren eg koste meg underveis likevel. Sokkene over er rene nytelsen og hvorfor eg strikker de kan du finne ut av HER om du vil, men lekre blir de! HVEM har BLING i hælene liksom?? Kun en verdig mottaker MoHaaa

 

Eg har seriøst overgått meg selv fullstendig i dag! Når eg TRODDE eg skulle innta roen for dagen da me bestemte oss for å handle i morgen satt eg inn gir nr 2 da meninga var å skjenke meg en ny kopp kaffi!!! OMG for et fart eg fikk på meg! Kastet meg over tørkestativene, fikk bretta masse håndklær OG lagt på plass, hengt opp masse klær, som om det ikkje var nok ribba eg senga til Dib og fikk lagt på rent – Så deilig! Etterpå var det bare å vrenga av seg klærene og ta en dusj! *Hetetokter av en annen dimensjon*

 

Vel vel, NÅ er eg i allefall klar for kwellen! Lykkelig over at eg ikkje har kwilt i dag noe som vil si at eg garantert kommer meg tidlig i seng og ikkje minst tidlig opp i morgen! Time for coffee!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Glad Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg