Plutselig er det Jul!

 

De siste dagene har eg fått utnyttet sol og varme! For en ukes tid siden fikk eg støpt litt jul da vettu, formene eg har brukt er fra Devon Dotting 🙂 Satt alt ut på rister og lot det bare stå. I dag har eg sittet å testet ut hvordan de kan stæsjet opp til jul – Utrolig fine disse hjertene, sylskarpe kanter og berre lækkert! Holdt på
å støpe noen fat her om dagen med svarte pigmenter…..da er det festlig å innse at eg tom for gips…
Fikk sendt inn en bestilling så eg håper eg har det kjapt nå etter helga! Støper pr nå kun i steingips,
det er tungt og holdbart + det kan stå ute hele året 🙂

 

 

 

 

Denne grå engelen er støpt med svart pigmenter, det må MYE pigmentpulver til for å få det kullsvart, så eg stoppet ca på halvveien og fikk meg en grå engel 🙂 Mulig du satte kaffen eller annet i halsen, men når man surrer på et Hobbyrom og har noen tanker om å lage noe til jul er eg heller snart sent ut, enn tidlig 🙂

Nå har Dib og eg akkurat spist en spennende og deilig middag!!
Me var skjønt enige begge 2 at neste gang må eg lag MER – Hekkan så godt! Jammy! 

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg